Ogilvy Group România a fost ales pentru a dezvolta şi implementa strategia de comunicare integrată a companiei Interamerican România – parte a Grupului Eureko din 2001 – care a devenit în mod oficial Eureko începând cu această lună. Procesul de re-branding face parte din strategia companiei de a-şi consolida poziţia solidă deţinută pe piaţa locală de asigurări şi pensii.
Procesul de selecţie a avut loc la sfârşitul anului trecut şi a cuprins 7 agenţii şi grupuri de comunicare din România.
“Pentru 2009 avem planuri importante atât în ceea ce priveşte segmentul de asigurări, cât şi în ceea ce piveşte pensiile private, de aceea am căutat un partener cu experienţă în domeniul financiar şi cu vizune integrată asupra comunicării companiei şi a produselor noastre inovative. Credem că soluţiile financiare profesioniste şi sigure au nevoie de o comunicare pe măsură care să răspundă exigenţelor clienţilor noştri asupra cărora ne concentrăm toate eforturile,” spune Shaun Russell, CCO Interamerican Romania.
“Mediul de business din România şi din lume se află în continuă schimbare, însă companiile care se adaptează cel mai rapid au şanse mari de a câştiga încrederea clienţilor, în special în domeniul financiar care este un business al încrederii. Cunoscând strategia pe termen lung a companiei Interamerican, ne bucurăm de încrederea pe care au acordat-o echipei noastre care poate susţine în mod real demersurile sale de business – atât prin expertiza complexă în diferite arii de comunicare, cât şi prin orientarea noastră către rezultate,” spune Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România.
Ogilvy Group va oferi pentru Eureko servicii integrate de comunicare, incluzând strategie, creaţie, media, comunicare B2B, comunicare interactivă şi gestionarea relaţiei cu partenerii externi ai companiei.
{mosloadposition user10}