in perioada recesiunii
www.ogilvyonrecession.com
Chiar si intr-o perioada de criza economica globala companiile pot identifica oportunitati de crestere a business-ului si de dezvoltare a marcilor, avand o strategie adecvata de marketing si comunicare.
Pornind de la teoria lui Charles Darwin – "Nu cei mai puternici sau cei mai inteligenti vor supravietui, ci cei care se vor adapta cel mai rapid" – Ogilvy Group Worldwide a pus la punct o serie de solutii de optimizare a bugetelor de marketing si de comunicare in perioada recesiunii cu scopul de a sustine eforturile clientilor in aceasta perioada dificila pentru businessul global.
"Istoria ne arata ca multe branduri si companii de succes s-au lansat in perioade de recesiune, in timp ce altele au depasit situatia dificila creandu-si avantaje competitive pe piata. Avem la indemana o intreaga gama de strategii si masuratori care pot fi implementate rapid si eficient", declara reprezentatii grupului.
Bazandu-se pe experienta de 60 de ani a companiei in diverse medii de business, precum si pe cele mai recente studii de cercetare in domeniu, Ogilvy a publicat la sfarsitul anului trecut o analiza comprehensiva intitulata „Optimizarea bugetului de marketing in perioada recesiunii”. Aceasta cuprinde solutii de comunicare 360, precum si diferite studii de caz care demonstreaza consecintele reducerii, mentinerii sau cresterii cheltuielilor de marketing intr-o perioada dificila din punct de vedere economic.
„In aceste momente datoria noastra, a specialistilor in comunicare, este mai mult decat oricand sa fim cat mai aproape de clientii nostri, sa intelegem incercarile specifice prin care fiecare dintre acestia trece si sa le venim in intampinare cu solutii si servicii adaptate pentru optimizarea bugetelor de marketing intr-o economie in recesiune.” adauga Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.
De asemenea, Ogilvy Group a creat special pentru advertiseri site-ul www.ogilvyonrecession.com, care ofera solutii prin care acestia pot depasi situatiile dificile in mod eficient. Web site-ul are sectiuni personalizate in functie de aria geografica de interes – America de Nord, EAME – Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Asia Pacific si America Latina – si pune la dispozitia advertiserilor expertiza pe care Ogilvy o are in toate aceste regiuni. Studiile acopera teme din domenii variate, precum: „Digital in a downturn – Smart strategies for tough times”, „The New PR – leveraging digital influence to drive sales and reputation” sau „Turning shoppers into buyers”, “How to get more effective advertising”, “Improving sales force performance” si “Optimizing production expenditure and creative assets”.
„Aceasta analiza este prima dintr-o serie de solutii de comunicare si cercetari relevante pe care Ogilvy Group le va publica si le va posta pe site-ul ogilvyonrecession.com” spune Manuela Necula.
{mosloadposition user10}