Campaniile grupului Ogilvy au fost recompensate cu 2 premii si o nominalizare la cea de a cincea editie EFFIE, singurul festival destinat industriei de advertising din Romania care premiaza reusita în atingerea si depasirea obiectivelor de marketing si comunicare din aceasta industrie.
In cadrul competitiei care desemneaza cele mai eficiente campanii ale anului 2007, OgilvyAction a castigat Bronze EFFIE in cadrul categoriei Promotii FMCG Non-food pentru campania AXE – Pimp my Bedroom, (Unilever) unul dintre cele mai de succes proiecte integrate ale anului trecut, o campanie neconventionala care a imbinat in mod armonios o strategie de media inovativa cu o activare inedita, un program cu rezultatele deosebite atat in ceea ce priveste obiectivele legate de cota de piata, volum de vanzari, cat si in ceea ce priveste atributele de brand. Aceasta campanie a aratat ca in aceasta perioada in care noile tehnologii de comunicare, noile canale si creativitatea vibranta se impletesc si in contextul in care consumatorul detine controlul, ideile inovative reprezinta cele mai eficiente strategii de vanzare.
Cel de al doilea premiu obtinut de Ogilvy este Silver EFFIE in categoria Promotii FMCG Food. In aceasta categorie, unamim recunoscuta drept una dintre cele mai competitive ale festivalului, campania promotionala de Paste pentru Delma – (Unilever) realizata de Ogilvy&Mather, a demonstrat ca un mesaj puternic livrat catre consumatori inseamna succes comercial pentru brand.
“Suntem onorati de rezultatele obtinute la EFFIE, dat fiind ca rata de castig a campaniilor inscrise de noi a fost de peste 50%. Unul dintre aspectele care ne bucura cel mai mult este recunoasterea valorii campaniei realizate pentru AXE. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte de anvergura avand la baza o platforma digitala realizate de Ogilvy si Mindshare anul trecut.”– a declarat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.
{mosloadposition user10}