Echipa Ogilvy a câştigat aseară singurul trofeu acordat în categoria Outdoor & Posters – Services, în cadrul competiţiei AdPrint, festivalul european de publicitate care premiază excelenţa în print.
Ogilvy a fost distinsă cu un Gold Angel pentru lucrarea „Destinaţii”, un proiect ce face parte din prima campanie de imagine din istoria brandului Tarom, realizată şi lansată la sfârsitul anului trecut de Ogilvy România.
"Mai mult decât de premiul propriu-zis, eu mă bucur că avem un rol în construirea unei imagini binemeritate a uneia dintre cele mai importante mărci româneşti. Tarom, ca şi companie naţională de transport aerian, este în multe situaţii cartea de vizită a noastră, a românilor. Dacă parteneriatul Tarom-Ogilvy reuşeşte să facă din această carte de vizită una cu care să ne mândrim toţi, asta valorează mai mult decât un premiu de creaţie în publicitate." – a spus Dan Gherman, Group Creative Director Ogilvy.
“Un premiu este un premiu. Un gold este cu atât mai mult. Însă un gold când faci echipă cu un client care îşi doreşte la fel de mult ca şi noi creativitate şi idei bune este uneori mai mult decât un gold.” – a adăugat Corina Bompa, Senior Copywriter Ogilvy.
Echipa creativă ce a realizat lucrarea premiată este formată din Albert Nica (Executive Creative Director), Dani Macarie (Creative Director), Catalin Popescu (Senior Art Director), Corina Bompa (Senior Copywriter), şi Dan Gherman (Group Creative Director).
Cea de-a douăsprezecea ediţie AdPrint, o competiţie ce premiază creativitatea în toate formele pe care le poate avea aceasta în print, a avut în acest an, pe lângă partenerul tradiţional – Lürzer’s Archive, şi sprijinul Art Directors Club of Europe (ADC*E) şi Berlin School of Creative Leadership
Campaniile înscrise în competiţia AdPrint 2011 vor fi vizibile pentru publicul larg pană la sfârşitul lunii mai, expuse într-un mod mai puţin convenţional – pe gardul ce înconjoară Muzeul Naţional de Artă al României.