Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy, COSMOTE si comunicarea fara granite

La numai doua saptamani de la lansarea noului spot COSMOTE „EMO”, parte a celei mai recente campanii pentru Cartela COSMOTE realizata de Grupul Ogilvy Romania, numarul vizualizarilor sale pe YouTube a depasit deja 40.000.
Noua campanie integrata de comunicare COSMOTE a fost astfel conceputa pentru a ilustra mesajul “Comunicarea depaseste orice granite”. Campania, ce se adreseaza in principal tinerilor utilizatori ai cartelei Cartelei COSMOTE, promoveaza extraoptiunea care ofera utilizatorilor,30 de minute in orice retea nationala sau internationala, 400 de minute in retea si 400 de SMS-uri in retea, cu doar 5 euro credit lunar.

Ideea creativa a campaniei a pornit de la insight-ul ca indiferent de stilul de viata pe care il au sau de valorile pe care le pretuiesc, oamenii se pot apropia prin comunicare. Parte a aceleasi campanii a fost si spotul Romeo&Julieta, difuzat pe perioada verii si care a promovat aceeasi extraoptiune, evidentiind faptul ca utilizatorii primesc 30 de minute pentru convorbirile in alte retele.

Spotul a fost regizat de Eduardo Vasquez, care, in ultimii ani a contribuit la mai multe campanii COSMOTE. Unul dintre cele mai importante spoturi regizate a fost cel pentru noul slogan „Alaturi de tine”.

„Ineditul acestui spot consta in faptul ca am folosit tineri emo autentici. In plus, chiar si cainele, botezat Nemo, a fost astfel coafat incat sa apartina acestui grup” – Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy.

Campania se va desfasura pentru o perioada de o luna, si va avea componente de TV, radio, print, indoor, OOH, internet, precum si semnalizari in store.

Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Traian Aron – Art Director, Costin Bogdan – Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Gina Leu – Managing Director, Magda Coltoiu – Group Account Director, Irina Mihailescu – Account Manager, Anca Popa – Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Cosmin Bizon – Web Designer, Dan Draghicescu – AV Producer.

Din partea COSMOTE au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing&Communication Manager si Greta Gabor – Senior Brand Manager, Bogdan Maciuca – Brand Manager, Svetlana Bulacu – Head of Media Office.

Echipa MindShare Media care s-a ocupat de dezvoltarea si implementarea strategiei de media este formata din Valeriu Galani – Strategic Planner, Bianca Bularca – Media Planner, Mihnea Ursu – Account Manager.
Casa de productie- Tandem Film.

Bucuresti, 08.10.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.