– Cannes-ul pregătit să „poarte roşu " în onoarea lui David Ogilvy –
Pentru a marca centenarul naşterii lui David Ogilvy, agenţia pe care el a fondat-o va organiza o celebrare specială în acest an in cadrul festivalului internaţional al creativităţii Cannes Lions.
La începutul zilei de 23 iunie, cel mai lung covor roşu văzut vreodată la Cannes se va desfăşura pe toată lungimea bulevardului Croissette, marcând drumul catre Grand Auditorium, unde un panou uriaş cu inscripţia “Ziua în care, cu 100 de ani în urmă, David s-a născut pentru a ne inspira” va comemora centenarul. După lăsarea întunericului, toate luminile aprinse de-a lungul bulevardului vor scălda trotuarul în roşu, pentru a pregăti atmosfera aniversării agenţiei la Le Grand Hotel.
Compania a dat startul celebrărilor printr-o provocare adresată angajaţilor Ogilvy din întreaga lume de a crea un scurt videoclip cu tema „inspiraţie”, pentru a onora influenţa de netăgăduit a lui David, al cărei mare premiu constă în atribuirea rolului de reporter special de la faţa locului pentru reţeaua Ogilvy, pe durata întregului festival. “Culoarea roşie” şi tema „inspiraţie” sunt prezente şi pe site-ul oficial unde oamenii sunt invitaţi să posteze pe Twitter „ce îi inspiră” la #do100 , să îşi facă avatarul de Twitter roşu şi să adauge răspunsul lor la miile de alte mesaje din lumea întreagă, în completarea unui uriaş mozaic David Ogilvy.
Una dintre cele mai faimoase şi lăudate personalităţi ale industriei de publicitate, David Ogilvy şi-a început cariera ca agent de vânzări door-to-door pentru maşinile de gătit Aga, în Scoţia. El a fondat propria-i agenţie de publicitate în anul 1948, cu nici un client şi o echipă formată din două persoane, construind de-a lungul timpului un adevărat imperiu, care a fost achiziţionat apoi de grupul WPP în anul 1989. Cărţile sale „Ogilvy despre publicitate” şi „Confesiunile unui om de publicitate” sunt printre cele mai influente şi cele mai citite publicaţii despre industria de advertising. Campaniile sale celebre pentru Schweppes, Guinness, Rolls-Royce, rămân în continuare puncte de referinţă în advertising, iar cariera şi moştenirea lăsată industriei l-au făcut să-şi merite în întreaga lume renumele de „Părinte al publicităţii”, aducându-i în acelasi timp onoarea de Comandant al Ordinului Imperiului Britanic (CBE).
Tham Khai Meng, Worldwide Chief Creative Officer Ogilvy & Mather, a declarat: "Să lucrezi într-o companie fondată de cineva precum David Ogilvy este o inspiraţie în sine. Este tipul de moştenire care impulsionează catre explorarea de noi idei şi moduri de gândire, şi te indrumă spre inedit şi spre mai bine. Am vrut să aducem omagiile noastre marelui om, dar, de asemenea, să sărbătorim exact ceea ce l-a facut să fie un pionier al acestui domeniu şi modul în care acest lucru îi inspiră pe oamenii de astăzi. Şi unde am fi putut comemora mai bine moştenirea lui creativa decât la Cannes?"