Şi în acest an, Ogilvy semnează campania de promovare pentru Anim’est – singurul festival de film de animaţie din Bucureşti şi cel mai important din România. 2010 este anul care marchează cea de-a cincea ediţie a festivalului, la care oaia Anim’est se aliniază cu mândrie.
Campania de promovare Anim’est se deruleaza în 2010 sub umbrela “Romania welcomes Anim’est”. Aceasta este şi formula care invită publicul românesc şi internaţional la o întâlnire specială cu 511 filme de scurt şi lung metraj, dintre care se remarcă proaspătul nominalizat la Premiul Academiei Europene de Film 2010 pentru Cel mai bun film de animaţie, cele cinci titluri japoneze-cult din cadrul Retrospectivei Studio 4C, hiturile din secţiunea Mozaic, filmele de animaţie creepy, bizare şi neconvenţionale mixate cu un live act audio-video marca Matze şi Andrei Fântână, în cadrul Creepy Animation Night 2, dar şi cele mai bune 14 filme autohtone realizate în 2010 de către o generaţie tânără de animatori care promite să revigoreze suflul animaţiei românesti.
Un element central al campaniei este spotul TV “Trenul”, care exploatează unul dintre punctele de referinţă ale călătoriei feroviare cu specific local: toaleta din vechile trenuri albastre.
Dacă spotul TV priveşte cu sinceritate locul de unde vin ideile (cel putin unele), la realizarea materialelor oficiale ale festivalului îşi dau întâlnire referinţe la pop culture şi adăugiri anatomice îndrăzneţe, totul pentru a crea împreună un univers de comunicare 360º în jurul oii anim’est. Astfel, campania din acest an se derulează în presa clasica (TV, print, OOH, radio), dar şi la nivel online şi innovative media.
„După trei ani de colaborare, Ogilvy a rămas cel mai harnic şi mai devotat prieten al Anim’est, şi anul acesta credem că rezultatele colaborării noastre vor fi la fel de relevante ca în 2008 şi 2009. Ne bucurăm, alături de Ogilvy, să invităm publicul românesc la un festival cu totul special„ declară Toma Peiu, PR Manager Anim’est.
“Totul în jur era pe off când te uitai tu la desene. Şi cumva, de atunci, animaţie egal bucurie. Şi cam asa ne-am bucurat şi noi să lucrăm pentru prima oară pentru Anim’est. “ declară echipa de creaţie vinovată de campania anim’est 2010.
Cea de-a cincea ediţie a Festivalului Internaţional de Film de Animaţie Anim’est este organizată de Asociaţia Culturală Este’n’est şi va avea loc în perioada 8-17 octombrie 2010 la Cinema Patria, Cinema Scala şi Cinema Union din Bucureşti şi va fi urmată de un follow-up la Cinema Victoria din Cluj-Napoca, în perioada 22-24 octombrie 2010.
Pe lângă Vlad Ilicevici – Director Executiv, Mihai Mitrică – Director de Festival, Laurenţiu Brătan – Preşedinte Este’n’est, Ileana Cecanu – Director Marketing şi Toma Peiu – PR Manager, din partea Este’n’Est şi a echipei de creaţie Ogilvy Ionuţ Coandă – Art Director, Cristina Calotă – Copywriter, alături de Dani Macarie – Creative Director şi Albert Nica – Executive Creative Director, campania anim’est 2010 beneficiază de colaborarea lui Vasile Alboiu – Creative Director Ogilvy Interactive, Cătălin Ghinescu – Web Designer, Ştefan Dincă – Flash Developer, Marius Fărcaşanu – Web Designer, Oana Boghici – AV Producer, Anca Niţă – Account Manager, Mihaela Vasilescu – Account Executive, Lilian Neagu – Production Director şi Cosmin Guţă – DTP.
Spotul “Trenul” a fost regizat de Hypno şi a beneficiat de întregul suport al casei de producţie Abis.