In urma unui pitch organizat la sfârşitul anului trecut, compania Ogilvy a fost aleasă pentru realizarea proiectului de comunicare „Redescoperim energia” al companiei GDF SUEZ Energy România.
Campania integrată de comunicare are drept obiective creşterea notorietăţii ofertelor companiei şi consolidarea imaginii acesteia în Romania, punând în focus apartenenţa la un grup energetic de talie mondialặ şi impactul pe care produsele şi serviciile companiei îl au asupra vieţii cotidiene a clienţilor săi.
Derulată sub headline-ul „Redescoperim împreună energia pentru o viaţă mai simplă”, conceptul campaniei se construieşte în jurul ideii că viaţa devine mai uşoară când toată energia unui lider mondial este pusă în slujba confortului oamenilor. Siguranţa familiei şi a căminului, precum şi clipele de linişte şi de fericire pe care le petreci alături de familie – toate acestea sunt ilustrate în imaginile surprinse de campanie.
„Am abordat acest proiect pornind de la nevoia de a demonstra că expertiza şi resursele grupului GDF SUEZ Energy Romania – oameni, tehnologie, servicii moderne, resurse naturale – sunt directionate către un singur scop: să facă viaţa mai simplă pentru oameni. GDF SUEZ îşi utilizează toate resursele globale pentru ca clienţii săi să se poată bucura cu familia de toate acele momente şi lucruri mărunte care fac viaţa plăcută.” – a declarat Loredana Caradimu, Business Unit Director OgilvyOne.
Campania dezvoltată de echipa Ogilvy se derulează pe canale naţionale şi locale şi are componente destinate presei, OOH-ului precum şi mediului online.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Loredana Caradimu – Unit Business Director, Oana Radu – Account Director, Dani Macarie – Creative Director, Traian Aron – Art Director, Costin Bogdan – Copywriter, Cristian Serban – AV Producer din partea Ogilvy Group, iar din partea GDF SUEZ Energy Romania Nicoleta Coconcea – Marketing Manager, Florina Pînzaru – Marketing Communication Manager şi Amalia Anghel, Responsabil Comunicare Corporate.