Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy a re-creat “Poiana minunata” in spatiul virtual

Ogilvy Group Romania a dezvoltat noua platforma interactiva de web a marcii locale Poiana, lider al pietei de ciocolata aflat in portofoliul Kraft Foods Romania. Proiectul de internet are o puternica componenta de activare, sub forma unui concurs de fotografie a carui tema – “momente minunate” – exprima esenta brandului Poiana. Promovarea platformei interactive se realizeaza printr-o ampla campanie de ATL derulata la nivel national in TV, outdoor, indoor si presa.

In urma cu doua luni in spatiul virtual si-a facut aparitia o poiana minunata, luminoasa si vesela deopotriva prin designul grafic si prin continut. www.momente-minunate.ro constituie o invitatie adresata tuturor consumatorilor de ciocolata Poiana si amatorilor de buna-dispozitie de a se delecta in universul delicios de colorat si plin de voie buna al brandului, in care vor gasi mereu mici surprize si alte elemente minunate.

Pe langa doza de culoare si zambet pe care o primesc prin simpla accesare a site-ului, vizitatorii poienii virtuale au sansa de a castiga premii atragatoare prin participarea la un concurs foto. Jurizarea fotografiilor, avand ca subiect “momentele minunate” din viata de zi cu zi, este facuta de insisi vizitatorii site-ului prin vot on-line. Premiile primei luni de concurs au constat in excursii, aparate si accesorii foto.

“Am lansat platforma de web cu dorinta de a intari si extinde mesajul campaniei intr-un mediu care sa permita interactiunea cu publicul-tinta, ca premisa a realizarii unei mai bune cunosteri si relationari a marcii cu consumatorii sai. De asemenea, intrucat acest proiect reprezinta o inovatie in specificul comunicarii brandului Poiana, unul din scopurile secundare ale lansarii a fost acela de a “testa” un nou canal prin care marca se adreseaza publicului sau. Iar rezultatele bune obtinute pana acum sunt de natura sa ne valideze intuitia initiala si sa ne dea incredere sa continuam, asa ca lunile urmatoare vor aduce noi initiative si concursuri pe site.”, declara Alexandra Theodorescu. Client Service Director Ogilvy.

“Probabil cel mai complicat a fost sa ne hotaram ce anume sa scoatem din site in asa fel incat sa ramana suficient de aerisit si placut. Rezultatul – grafica, sunete, muzica, animatii – sper sa genereze o experienta placuta pentru user si sa sublinieze, o data in plus, caracteristicile brand-ului Poiana.”, declara Vasile Alboiu , Creative Director OgilvyInteractive.

Campania on-line dezvoltata de echipa Ogilvy este sustinuta de o promovare destinata mediilor conventionale, al carei mesaj principal trimite la componenta de activare (promotionala) care se desfasoara pe site. Campania ATL, derulata in mai multe etape si cu acoperire nationala, include statiile TV, presa si OOH. Pe langa aceasta, cum era si firesc, site-ul marcii Poiana a beneficiat de promovare si pe internet.

Echipa Ogilvy care a coordonat proiectul este formata din Nicoleta Ghinea (Account Manager), Alina Chiriac (Account Executive) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director), Alexandru Hariga (Web Designer), Stefan Parcalabescu (Copywriter) si Vasile Alboiu (Creative Director).

Din partea Kraft, proiectul a fost coordonat de Adrian Cernăuţan – Brand Manager Poiana, Andreea Cotlarciuc – Senior Brand Manager, Ana Stan – Marketing Assistant si Cristina Moşteanu – Marketing Manager Chocolate & Buiscuits.

De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Starcom.

Bucuresti, 25.05.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.