Cu toții visăm din când în când la o porție de cartofi prăjiți, de culoare aurie, puțin crocanți…dar ce ne facem cu uleiul în care stau acești cartofi prăjiți pe care îi iubim atât de mult? Soluția este foarte simplă – iei o friteuză Tefal ActiFry și gătești un kilogram de cartofi prăjiți cu doar o lingură de ulei!
Pornind de la principalul atribut al acestui produs, Ogilvy România a lansat pagina de Facebook Tefal România cu o aplicație web dedicată friteuzei Tefal ActiFry –“The Hungry Plate”. Realizată sub forma unui joc interactiv si interesant, aplicația atrage atenţia consumatorilor asupra caracteristilor principale ale articolelor ingenioase Tefal: posibilitatea de a găti mâncăruri sănătoase şi gustoase cu foarte puţin ulei.
Aplicaţia web dezvoltată de Ogilvy a demarat odată cu lansarea paginii de Facebook a brandului Tefal în România, iar aceasta a adunat – în numai 2 săptămâni de la lansare – peste 13.000 de fani datorită interacțiunii participanților cu aplicația și viralizării acesteia, dar și cu ajutorul ad-urilor de Facebook.
„Deși o campanie de tip digital presupune mult mai mult curaj decât una clasică, sunt bucuroasă că am pariat pe ideea propusă de Ogilvy datorită reacțiilor pozitive generate de utilizatorii care au interacționat cu marca Tefal pe Facebook. La baza acestei campanii a stat un mix foarte bun intre o aplicație interactivă și un plan de comunicare bine pus la punct, care împreună au generat un număr foarte mare de fani într-un timp atât de scurt.” – a declarat Ruxandra Dumitrescu, Marketing Manager, Groupe SEB România.
„Cel mai important pentru noi este faptul că pagina a generat un reach de peste 1,3 milioane utilizatori, că peste 65% dintre fanii paginii au interacționat cu campania noastră și că pagina Tefal a urcat pe locul 3 în categoria «Casă și grădină»” – a adaugat Andy Liță, Business Unit Director Ogilvy Group.
Echipa Ogilvy care a lucrat la acest proiect este formată din Andy Liță – Business Unit Director, Luana Roth – Social Media Specialist, Andreea Constantinescu – Art Director, Alexandra Manoilă – Copywriter.
OGILVY GROUP ROMÂNIA
Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360º – publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local – BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România – Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD şi multe alte companii de renume. Astfel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.
GROUPE SEB
Piaţa mondială pentru articolele de menaj este estimată la aproape 5 miliarde de euro, din care Groupe SEB deține aproximativ 15%, fiind singura companie cu o influenţă internaţională atât de mare. În segmentul articolelor de menaj non-aderente Groupe SEB deţine o cotă de pe piaţă de aproximativ 25%.
Astăzi, compania îşi vinde produsele în peste 120 de ţări din lume, iar 78% din vânzările sale sunt în afara graniţelor Franţei.
Portofoliul puternic de mărci de prestigiu este de neegalat în acest sector, atât la nivel regional, cât şi la nivel internaţional. Acesta include 20 de branduri de renume, printre care Tefal, Rowenta și Moulinex.