DCS pune accentul pe serviciile 3P şi facilitează accesul la acestea pentru clienţii noi prin promoţiile de vară la abonamentele AKTA
În contextul scăderii veniturilor populaţiei, DCS oferă clienţilor noi 6 luni gratuite la abonamentele de telefonie fixă şi reduceri de până la 50% pentru toate serviciile
Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa autohtonă de telecomunicaţii, a lansat pentru vara 2010 o serie de oferte prin care urmăreşte stimularea vânzărilor într-un sezon caracterizat de un ritm mai lent de creştere a cererii pentru servicii de telefonie, cablu şi Internet. Compania speră ca ponderea clienţilor 3P ai AKTA, divizia orientată către consumatorii individuali, sa crească cu circa 15% în lunile care urmează, prin oferirea de până la 6 luni gratuite la abonamentele AKTA Tel, reduceri de până la 50% a tarifelor pentru abonamente TV şi Internet, precum şi beneficii suplimentare.
“În această perioadă în care veniturile majorităţii familiilor sunt în scădere, oamenii sunt rezervaţi în a achiziţiona servicii noi. De aceea, pentru a încuraja consumul, am venit pentru fiecare din serviciile din portofoliu cu oferte de tipul 6 luni gratuite pentru abonamentele noi la telefonie fixă sau reduceri de până la 50% pentru abonamentele la televiziune şi Internet, pe lângă o serie de beneficii suplimentare (viteză mai mare la Internet, minute incluse pentru serviciile de telefonie),” declară Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
Astfel, în ceea ce priveşte serviciile de telefonie fixă, clienţii noi AKTA Tel beneficiază de 6 luni de abonament gratuit iar la expirarea celor 6 luni, de un abonament foarte convenabil de telefonie fixă, 10 lei/lună.
Clienţii noi care se abonează la AKTA TV Cablu primesc 3 luni de reducere cu 50% a preţului abonamentelor bază, respectiv extrabază. Abonaţii noi AKTA TV Satelit primesc timp de 12 luni 50% reducere la abonamentul bază, de aceleaşi beneficii având parte şi abonaţii actuali care activează un pachet nou extrabază.
“Totodată, în ciuda perioadei economice dificile, în ultimele luni am investit în dezvoltarea tehnologiei de care dispunem, ceea ce ne-a permis să mărim vitezele de Internet în multe dintre zonele mic urbane şi rurale pe care le deservim, iar acum avem o ofertă prin care clienţii care îşi reînnoiesc contractul primesc gratuit trecerea la o viteză mult mai mare. Vom continua acest proces pe toată durata anului, până la acoperirea totală a reţelelor noastre,” a mai declarat Dinu Malacopol.
Promoţiile sunt valabile în perioada 31 mai – 5 septembrie pentru clienţii care semnează contracte pentru o perioadă de doi ani.
Toate detaliile sunt disponibile la www.akta.ro.
Despre Digital Cable Systems:
Înființat în 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS este unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii de pe piaţa autohtonă. Compania oferă servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, soluții de transmisiuni date și acces Internet, precum și telefonie fixă, atât pe segmentul business cât și pe cel al clienților rezidențiali, pe piaţa din România.
Din portofoliul DCS fac parte brandurile AKTA – adresat în exclusivitate consumatorilor individuali, și Dial Telecom – unul dintre cei mai importanți ofertanți de servicii de acest tip pe segmentul business.
AKTA, divizia orientată către consumatorii individuali, furnizează servicii triple-play prin cablu (TV/ Internet/ Telefonie), precum și televiziune prin satelit direct-to-home (DTH), fiind unul dintre puţinii operatori de pe piaţa locală ce oferă transmisiuni în format HD.
Dial Telecom este prezentă pe piața de telecomunicații din România începând cu anul 2001, ca subsidiară a Dial Telecom Cehia, fiind apoi preluată, în 2007, de grupul Digital Cable Systems. În prezent, Dial Telecom este operatorul preferat de companii pentru servicii integrate de comunicații electronice: telefonie fixă, acces Internet, soluții de date și colocare servere.
Toate serviciile Dial Telecom sunt furnizate cu eficiență și promptitudine sub conceptul ”one-stop-shopping”, în sistem ”la cheie”, susținând deviza companiei ”Tehnologie cu față umană”. Pentru calitatea serviciilor oferite, Dial Telecom a obținut certificarea ISO 9001.
{mosloadposition user10}