● #DragoBT ● #BThumanbanking ● #BT ●
Banca Transilvania transformă sărbătoarea de Dragobete în DragoBT, dând astăzi startul unei campanii de shopping bancar, bazată pe discount-uri atractive atât la oferte pereche ale băncii, cât şi la oferte single pentru cei care aplică online, pe siteul BT.
Detalii:
● DragoBT începe în 23 februarie a.c., la ora 8.00 şi se încheie în 24 februarie a.c., la ora 20.00.
● Campania înseamnă discount-uri destinate persoanelor fizice şi companiilor.
● Din ofertă fac parte produse şi servicii ale Băncii Transilvania: credite, carduri de cumpărături şi de călătorii, depozite, Internet Banking, KidCont.
● DragoBT se doreşte a fi campania pereche a celei derulate la finalul anului trecut, Bank Friday, o premieră în România, care a constat tot în reduceri la produse şi servicii din oferta băncii.
● DragoBT este cel mai nou brand al Băncii Transilvania – autentic, ludic şi vesel – care s-a născut, ca denumire, dintr-un joc de cuvinte: Dragobete – BT – DragoBT.
Sergiu Mircea, Director Marketing & Segmente şi Produse Retail, Banca Transilvania:
“DragoBT este o combinaţie de banking şi shopping online. Mai mult decât atât, este un mod de a sărbători româneşte, cu oferte BT”.