preţurile post-aderare la electrocasnice
Flanco anunţă că ofertele pentru sărbătorile de iarnă vor fi mai avantajoase decât reducerile preconizate de aderarea României la UE
După o perioadă în care zvonul legat de scăderea preţurilor la electronice si electrocasnice după aderarea la Uniunea Europeană a reprezentat unul dintre subiectele principale dezbătute de către mass-media, Flanco este primul retailer care vine să clarifice situaţia acestor presupuse ieftiniri. Astfel, oficialii Flanco sunt convinşi că oferta de sărbători va fi mai avantajoasă decât cea care va intra in vigoare pe data de 1 ianuarie, odată cu integrarea României în Uniunea Europeană.
Pentru finalul anului 2006, Flanco anunţă reduceri de preţuri la produsele electrocasnice (de exemplu, maşini de spălat, combine frigorifice), dar şi la electronice (televizoarele LCD şi plasmă), menţionând în acelaşi timp faptul că nivelul scăzut al preţurilor propuse în această perioadă nu va putea fi concurat de preţurile la electronice şi electrocasnice practicate după aderare.
Începând cu 2007 însă vor avea loc schimbări semnificative odată cu intrarea în vigoare a taxelor ecologice, obligatorii. Creşterile de preţuri pe care aceste noi taxe le vor aduce după 1 ianuarie vor fi cu atât mai resimţite de consumatorii români, cu cât piaţa autohtonă de profil nu a mai fost afectată până acum de acest tip de taxare.
În acord cu taxele care vor intra în vigoare odată cu aderarea României la Uniunea Europeană, gama de produse care va suferi cele mai importante majorări de preţ va fi cea a electrocasnicelor, mai ales frigiderele şi aparatele de aer condiţionat. În ţările membre, aceste taxe sunt deja incluse în preţul electrocasnicelor iar după 1 ianuarie 2007 şi România va trebui să se alinieze la standardele pieţei europene. Având în vedere promoţiile de sezon, specialiştii în retailul de electronice şi electrocasnice preconizează că preţurile acestora vor fi, în perioada sărbătorilor, cu cel puţin 5% mai scăzute, decât după aderarea la Uniunea Europeană.
„Această strategie face parte din politica Grupului Flamingo in centrul careia se află clientul si nevoile acestuia. Având în vedere apropierea Sărbătorilor de Iarnă, politica de reduceri din această perioadă a devenit deja o tradiţie pentru Grupul Flamingo.”, a declarat Jiri Rizek, Managing Director Retail Division al Grupului Flamingo.
Oferta promoţională din cadrul magazinelor Flanco este valabilă până la 31 decembrie 2006. Printre produsele care vor putea fi găsite la preţuri mai joase decât cele care vor fi practicate după momentul aderării, vor fi incluse şi maşina de spălat Indesit WIA8, dar şi combina frigorifică Whirlpool ARC 5561, produse care la începutul anului 2007 vor înregistra majorări de preţ la nivelul întregii pieţe.. Şi produsele IT sau aparatele foto şi video, produse deja fără taxe, se bucură de asemenea de preţuri promoţionale. Aceste oferte confirmă faptul că presupusele ieftiniri spectaculoase prevăzute de către piaţa românească nu sunt ancorate în realitatea retailului european de produse electronice şi electrocasnice.
Pe lângă ofertele promoţionale, magazinele Flamingo oferă cadou un pachet Office prepaid sau la alegere trei jocuri, la fiecare calculator achiziţionat cu Windows preinstalat, în funcţie de destinaţia principală a calculatorului achiziţionat.
{mosloadposition user10}