Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Odyssey semneaza campania „Regiuni, concurati si castigati” pentru Danone Nutriday

Noua campanie al carei call to action lanseaza o provocare intre regiunile geografice si culinare din Romania, comunica intr-un mod proaspat si revigorant brandul Nutriday, la nivel national. Care sunt ingredientele campaniei? Cea mai consumata marca de iaurt din Romania, gama ce se adreseaza tuturor membrilor familiei, premii cat se poate de atragatoare in promotie si o executie ce comunica simplu, dar dinamic.

Pentru campania “Regiuni, concurati si castigati!”, linia creativa a fost data de mecanism in sine, tocmai de aceea, comunicarea evidentiaza ideea confruntarii intre regiuni.

“In spot am ilustrat acest lucru printr-un duel verbal intre trei personaje reprezentative pentru cate o zona geografica a tarii. Aceste personaje surprind prin limbaj si prin atitudine spiritul regiunii pe care o reprezinta, duelul lor fiind antrenant si savuros” spuna Anca Baciu, Copywriter Odyssey.

Mai mult, “premiile au fost integrate direct in dialogurile personajelor, o data pentru a potenta discursul competitiv si in al doilea rand pentru a le evidentia mai bine in cadrul spotului. Iar muzica pe care am folosit-o este una traditionala si alerta, provocand si mai mult la competitie” spune Diana Papuc, Art Odyssey.

Ingredientele de comunicare integrate intr-un mix autentic romanesc antreneaza Oltenia, Muntenia, Dobrogea, Transilvania, Banat, Crisana, Maramures, Bucovina si Moldova in cursa pentru un tur culinar prin tara la bordul unui Citroen Grand C4 Picasso, cat si pentru premiile zilnice si saptamanale.

Campania “Regiuni, concurati si castigati” se deruleaza in perioada 1 mai-30 iunie, comunicarea fiind sustinuta prin TV, online si new media, in timp ce inscrierile in promotie se fac pe website-ul www.nutriday.ro, pe baza codului de pe bonul fiscal ce atesta cumpararea a 6 produse Nutriday Natural sau Nutriday Delicios.

Echipa Odyssey:, Diana Benko (Director BTL), Cristina Schitco (Account Manager), Silviu Jureschi (Graphic Designer), Dragos Andreiasu (Account Manager), Irina Pencea (Director Executiv), Diana Papuc (Art), Anca Baciu (Copywriter), Valentin Suciu (Creative Director). Regizor: Bogdan Barbulescu, Casa de productie: MME.

Din partea Danone, Anca Stroe (Brand Marketing Manager), Carmen Boer (Junior Brand Manager), s-au implicat in dezvoltarea proiectului.

Noi credem in povesti si inainte de toate, Odyssey este clasica agentie de story telling, care pretuieste creativitatea si autenticitate in comunicare. Structura full-service si abordarea 360 ne ajuta sa scriem povesti impresionante si sa construim relatii de lunga durata. Printre clientii agentiei se numara MIC.RO, Adevarul Holding, Rompetrol Group, Heineken Romania, Sollers PPD, L’Oreal, Delaco, Starfoods, Panfoods, Danone.

Bucuresti, 16.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.