Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Odyssey rescrie povestea pungutei cu 2 bani si lanseaza magazinul cu savoare romaneasca

A fost odata ca niciodata un brief venit de la client, care ne vorbea despre crearea unui brand 100% romanesc, foarte ambitions, ce urma sa aduca o noua perspectiva de business pe piata de retail. Cam asa incepe condeiul Odyssey sa scrie pe hartie povestea brandului MACRO, magazinul conectat la sufletul romanilor.

MACRO este primul concept de retail modern de pe piata locala care imbina specificul comertului romanesc cu ofertele de tip discount. De aceea, magazinele MACRO cuprind tot ce ai nevoie pentru o gospodarie eficienta, armonioasa si gustoasa. De la branza de burduf afumata in scoarta de fag, pastrama, carnati de casa si vin de butoi, pana la electronice si electrocasnice, toate la pret de chilipir.

“Inspirati de traditia romaneasca a negotului, am redescoperit piata asa cum era ea odata in basmele populare, intr-un univers savuros si plin de autenticitate, univers pe care i l-am atribuit noului brand MACRO”, spune Adrian Stanculet, Head of Design Odyssey.

Pornind de la ideea ca MACRO este un brand neaos, care promoveaza savoarea bucatelor traditionale, si identitatea vizuala trebuia sa aiba izvorul de inspiratie in elemente specific romanesti, precum cele din “Punguta cu 2 bani”. Astfel, logo-ul MACRO este reprezentat sub forma unei pene, desenata in culorile nationale, care alaturi de cocos, de punguta si de sloganul "Curat chilipir", contureaza un concept de business inovator, care ofera consumatorului o experienta unica.

“In traditia populara, cocosul este simbolul inteligentei, al curajului, al vigilentei si al onestitatii. Toate aceste calitati l-au transformat intr-un laitmotiv in arta populara, fiind prezent in viata satului in ceramica, sculptura si in povestile din popor. Asadar, a fost mai mult decat firesc ca vocea MACRO sa fie vocea istetului cocos”, completeaza Teodora Juravle, Group Account Director Odyssey.

De-a lungul timpului, Odyssey a mai construit branduri noi precum MIC.RO (impreuna cu Saffron), Hei sau Litro (Rompetrol), dar s-a si implicat in procese de rebranding precum cel al bancii ABN AMRO, care a devenit in 2009 RBS (Royal Bank of Scotland).

Echipa Odyssey: Teodora Juravle (Group Account Director), Adrian Stanculet (Head of Design), Alexandra Mitoi (Copywriter), Octavian Belintan (Graphic Designer), Diana Flutur (GM Odyssey).

In dezvoltarea identitatii MACRO, Odyssey a colaborat cu Andreea Lupu, consultant de brand care s-a implicat in partea de strategie.

Din partea MACRO, Roxana Baias (Marketing Director Mercadia Group) si Cora Tataru (Brand Manager MACRO) s-au implicat in dezvoltarea proiectului.

Noi credem in povesti si, inainte de toate, Odyssey este clasica agentie de story telling, care pretuieste creativitatea si autenticitate in comunicare. Structura full-service si abordarea 360° ne ajuta sa scriem povesti impresionante si sa construim relatii de lunga durata. Printre clientii agentiei se numara: MIC.RO, MACRO, Adevarul Holding, Rompetrol Group, Heineken Romania, Sollers PPD, L’Oreal, Delaco, Starfoods, Panfoods, Danone, Opel Romania.

Bucuresti, 22.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.