Odyssey a fost aleasa de catre compania Pernod Ricard pentru a gestiona contul de comunicare al brandului ABSOLUT, in urma unui pitch organizat in luna octombrie.
Odyssey va dezvolta activitati de BTL si PR pentru unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume – ABSOLUT, lider mondial in categoria premium vodka.
“ABSOLUT e un brand bine construit care a intrat recent in portofoliul puternic al Pernod Ricard. Obiectivul nostru este sa aducem ABSOLUT pe prima poziţie în categoria imported vodka si, pentru a atinge acest obiectiv, am cautat un partener care sa ne sprijine, o agentie care sa inteleaga in primul rand complexitatea brandului si sa aduca solutii creative. Originalitatea, dar si calitatea implementarii sunt esentiale, pentru ca orice intalnire a consumatorilor cu brandul ABSOLUT trebuie sa fie surprinzatoare si memorabila.” a declarat Radu Moldovan, Brand Manager White Spirits Pernod Ricard.
“Cand am intrat in acest pitch am fost incantati sa aflam ca ABSOLUT nu impune limite creativitatii. Este un brand vizionar care a spart de multe ori tiparele unei comunicari clasice. Ne-am bucurat pentru ca puteam da frau liber imaginatiei si pentru ca primisem un brief atat de generos. Insa tocmai acesta libertate a fost marea provocare in acest pitch. Dupa o saptamana de brainstorming si documentare despre brand fiecare dintre noi avea propria viziune despre lumea ABSOLUT si ne-am dat seama ca fiecare dintre noi avea dreptate. Acela a fost momentul cheie in care am inteles brandul si ideile au inceput sa prinda contur” spune Ileana Sebe, Director Strategie Odyssey.
“A fost un pitch greu in care ne-am implicat cu pasiune, am fost creativi, dar ne-am bazat si pe experienta. Suntem foarte bucurosi de aceasta reusita si suntem incantati de proiectele pe care le vom dezvolta impreuna cu Pernod Ricard pentru brandul ABSOLUT.” a declarat Diana Flutur, Director General Odyssey.
{mosloadposition user10}