… pentru oamenii care fac lucrurile sa mearga bine, … pentru succes, … pentru evolutie. Nu este o dedicatie muzicala la un post de radio, ci un mesaj foarte serios al noii campanii corporate Rompetrol, semnate de Odyssey.
Este o celebrare a omului de actiune, pasionat sa faca lucrurile sa evolueze.
Noua campanie de imagine este dezvoltata in linia comunicarii corporate incepute din 2007, prin care Rompetrol s-a consacrat ca succes romanesc de proportii. „Campania porneste de la acest capital de imagine si isi propune sa il reactualizeze, folosindu-l in acelasi timp ca suport pentru o declaratie de sustinere a comunitatii. De aici semnatura platformei de CSR a companiei «Energia vine din suflet» pe care campania o poarta”, spune Iulia Gaal, Account Manager Odyssey.
„Mesajul nostru este unul foarte clar: Noi, Rompetrol, cei care avem energie si punem pasiune in ceea ce facem, transferam mai departe comunitatii aceste valori. De ce? Pentru ca este nevoie de ele pentru a merge inainte, pentru a evolua, pentru a reusi. Astfel, facem o declaratie despre ce inseamna Rompetrol, despre valorile in care credem, pe care le apreciem si le sustinem”, adauga Raluca Mihalcea – Brand Building Manager Rompetrol.
Din punct de vedere executional, vorbim de o reteta de succes Rompetrol, cu cateva ingrediente noi: filmari in interiorul Petromidia, dar in slow-motion de data aceasta, muzica remixata dupa „Tara Motilor” a lui Dumitru Farcas si oameni reali, angajati Rompetrol, nu actori. Regia si imaginea: Bogdan Moldoveanu si Dobrivoie Kerpenisan. Muzica recompusa de Cristian Stefanescu.
Spotul ruleaza, incepand cu 24 aprilie, pe urmatoarele statii TV: Pro TV, ProCinema, Sport.ro, Realitatea TV, Discovery, Animal Planet.
Au pus umarul la realizarea acestei campanii:
Raluca Mihalcea – Brand Building Manager, Alexandra Crăsnaru Dragomir – Brand Building Manager si Sorin Blaga – Vicepresedinte Marketing si Comunicare din partea Rompetrol.
Iulia Gaal si Teodora Juravle (Client Service), Valentin Suciu si Victor Oprisan (Creaţie), Cornelia Mora (Media) si Luana Bocai (Strategie) – din partea Odyssey.
Bucuresti, 03.05.2010
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}