Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Odyssey dedica noua campanie Rompetrol tuturor celor care fac bine

… pentru oamenii care fac lucrurile sa mearga bine, … pentru succes, … pentru evolutie. Nu este o dedicatie muzicala la un post de radio, ci un mesaj foarte serios al noii campanii corporate Rompetrol, semnate de Odyssey.

Este o celebrare a omului de actiune, pasionat sa faca lucrurile sa evolueze.

Noua campanie de imagine este dezvoltata in linia comunicarii corporate incepute din 2007, prin care Rompetrol s-a consacrat ca succes romanesc de proportii. „Campania porneste de la acest capital de imagine si isi propune sa il reactualizeze, folosindu-l in acelasi timp ca suport pentru o declaratie de sustinere a comunitatii. De aici semnatura platformei de CSR a companiei «Energia vine din suflet» pe care campania o poarta”, spune Iulia Gaal, Account Manager Odyssey.

„Mesajul nostru este unul foarte clar: Noi, Rompetrol, cei care avem energie si punem pasiune in ceea ce facem, transferam mai departe comunitatii aceste valori. De ce? Pentru ca este nevoie de ele pentru a merge inainte, pentru a evolua, pentru a reusi. Astfel, facem o declaratie despre ce inseamna Rompetrol, despre valorile in care credem, pe care le apreciem si le sustinem”, adauga Raluca Mihalcea – Brand Building Manager Rompetrol.

Din punct de vedere executional, vorbim de o reteta de succes Rompetrol, cu cateva ingrediente noi: filmari in interiorul Petromidia, dar in slow-motion de data aceasta, muzica remixata dupa „Tara Motilor” a lui Dumitru Farcas si oameni reali, angajati Rompetrol, nu actori. Regia si imaginea: Bogdan Moldoveanu si Dobrivoie Kerpenisan. Muzica recompusa de Cristian Stefanescu.

Spotul ruleaza, incepand cu 24 aprilie, pe urmatoarele statii TV: Pro TV, ProCinema, Sport.ro, Realitatea TV, Discovery, Animal Planet.

Au pus umarul la realizarea acestei campanii:
Raluca Mihalcea – Brand Building Manager, Alexandra Crăsnaru Dragomir – Brand Building Manager si Sorin Blaga – Vicepresedinte Marketing si Comunicare din partea Rompetrol.
Iulia Gaal si Teodora Juravle (Client Service), Valentin Suciu si Victor Oprisan (Creaţie), Cornelia Mora (Media) si Luana Bocai (Strategie) – din partea Odyssey.

Bucuresti, 03.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.