{mosimage}pentru o nutritie sanatoasa initiat de Danone pentru sustinerea noului brand Nutriday
Odyssey a implementat programul national pentru o nutritie sanatoasa, care a sustinut lansarea iaurtului Danone Nutriday. Agentia a castigat acest proiect cu o campanie integrata de comunicare BTL construita in jurul nutritiei echilibrate si a beneficiilor alimentatiei sanatoase, in urma unui pitch organizat in luna mai de catre compania Danone.
„Insight-ul care a stat la baza dezvoltarii acestui produs – acela ca romanii sunt din ce in ce mai constienti de nevoia unei alimentatii echilibrate si de impactul nutritiei in calitatea viatii lor – a stat si la baza conceptului acestui program. Nutritia nu este inca un subiect popular in Romania, insa castiga teren, si tocmai de aceea propunerea noastra a fost de a ‚democratiza’ nutritia, de a da acces romanilor la intelegerea si aplicarea unor principii de nutritie echilibrata. Prin urmare, am adus nutritionisti specializati in fata oamenilor – atat prin intermediul caravanei, cat si in magazine, locul unde sunt cel mai preocupati de acest subiect. Astfel, am demonstrat ca o nutritie echilibrata este la indemana oricui, mai ales daca vorbim de un aliment fundamental, special conceput in acest sens – iaurtul Danone Nutriday. Subiectul este generos, ceea ce am realizat prin acest program fiind doar un inceput, prin care am demonstrat ca abordarea in BTL poate fi una integrata, si poate juca un rol mult mai important in viata oamenilor, transmitand si aducand la viata mesaje si branduri care sa ii ajute sa traiasca mai bine” declara Irina Pencea, Client Service Director, Odyssey.
Programul educational Danone promoveaza cele 7 beneficii ale iaurtului Danone Nutriday pentru sanatatea zilnica si se desfasoara sub tutela Federatiei Romane de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice si a Presedintelui acesteia, Prof. Dr. Nicolae Hancu.
Campania de activare nationala propusa de echipa de BTL Odyssey si derulata in perioada iulie – august, si-a propus sa ofere acces romanilor la mai multe informatii si cunostinte despre nutritie, printr-o serie de activitati specifice: Caravana Danone Nutriday si actiuni la raft in cadrul magazinelor si supermarketurilor din tara.
Caravana Danone Nutriday a traversat 7 dintre cele mai mari orase ale tarii timp de 3 saptamani, iar circa 10.000 de persoane au participat activ la activitatile speciale organizate pentru parinti si copii si peste 2.000 de persoane au beneficiat de sfaturile medicilor nutritionisti din cadrul sesiunilor caravanei.
Caravana a fost prevazuta cu o zona special amenajata pentru copii, care puteau participa la jocuri si concursuri cu multe premii, si o zona dedicata adultilor, unde acestia puteau sa-si faca un test al propriei nutritii sau sa discute cu nutritionistii despre ce inseamna o nutritie echilibrata pentru o viata sanatoasa.
In cadrul magazinelor si supermarketurilor din tara rezultatele au fost foarte bune, peste 80.000 de consumatori au aflat informatii despre produsul Danone Nutriday si despre cele 7 beneficii ale iaurtului.
Tot in magazine consumatorii au intalnit la raft medicul nutritionist de la care au aflat principiile unei alimentatii sanatoase si echilibrate precum si importanta consumului zilnic de iaurt.
{mosloadposition user10}