Omni – platformă de marketing de precizie cu scalabilitate largă în creație, media și CRM
Liderul global în marketing și comunicare corporativă, Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), anunță lansarea Omni, o platformă de marketing bazată pe targetarea de precizie creată pentru a identifica și defini experiențe de consum personalizate, scalabile pentru disciplinele creative, media, CRM, precum și pentru alte arii de expertiză Omnicom.
Omni furnizează date despre consumator care pot fi colectate, urmărite dinamic și împărtășite în toate practicile de marketing. Omni transformă modul în care echipele Omnicom lucrează, colaborează și aduc plus valoare, de la generarea de statistici, până la construirea audienței, planificarea canalelor, implementarea creativă și distribuirea mesajelor. Pentru că fiecare consumator are o interacțiune diferită cu brandurile, datele colectate sunt măsurate și optimizate în permanență.
Nucleul Omni este cel mai cuprinzător grafic de identitate a consumatorului din întreaga industrie – o bază de date a consumatorilor conectați, construită în baza mai multor surse incluzând Neustar, LiveRamp, Experian și multe altele. Graficul de identitate corelează comportamentele consumatorilor secundă cu secundă pentru a descoperi modul în care oamenii dezvoltă conexiuni, interacționează și tranzacționează cu brandurile; mixând seturi de date printr-o metodologie care respectă reglementările regionale și politicile de confidențialitate.
Comportamentele de consum sunt cartografiate într-un grafic la fel de cuprinzător, care oferă o imagine precisă a calității, valorii și disponibilității variabilelor de date din piață. Acest plan ramificat este activat printr-un flux de lucru și un motor de conținut care le permite echipelor agenției Omnicom să livreze în mod eficient mesaje personalizate consumatorilor.
„Când am lansat Annalect, cu șapte ani în urmă, ne-am dedicat transformării efectelor datelor și analizelor asupra mass-media. Cu Omni, extindem tot ceea ce am învățat, pentru a transforma întregul proces de marketing”, a declarat Daryl Simm, CEO al Omnicom Media Group. „Omni coagulează talentul nostru într-o viziune unică asupra consumatorului și contribuie la crearea celor mai bune idei integrate care să aducă succes clienților noștri.”
Directorul executiv al Omnicom Digital, Jonathan Nelson, a adăugat: „Până acum, ideea personalizării în masă a fost mai degrabă un deziderat decât o realitate. Omni schimbă asta. Vorbim despre marketingul de precizie scalabil, în acțiune. Noua platformă poate aduce plus valoare tuturor clienților Omnicom pe multiple paliere.”
„Suntem extrem de încântați că vom putea folosi și noi, în biroul din România, acest instrument ce permite scanarea în detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaîntalnită până acum în industrie. Vom contribui la cartografierea globală prin adăugarea în platformă a tuturor informațiilor disponibile despre consumatorii din România și, astfel, vom putea să granulăm targetarea și din perspectiva locală.”, a declarat Liana Mihai, CEO OMD România.
Dezvoltat și găzduit de Annalect, în parteneriat cu OPMG (Omnicom Precision Marketing Group), Omni este un demers ce continuă strategia de neutralitate a grupului, la nivel de data management. Acest lucru asigură agilitatea și flexibilitatea de a identifica în permanență vânzătorii și furnizorii de aplicații potrivite într-un ecosistem de date și tehnologii în continuă schimbare. În plus, Omni este conceput să se integreze cu furnizorii de cloud marketing, permițând clienților să fructifice datele pe care le dețin.
Lansarea Omni vine după câteva luni de implementare a platformei în anumite proiecte selectate de creație, media și CRM. Implementarea Omni va continua în toate agențiile de top ale Omnicom.