Milioane de români au ales în luna octombrie să urmărească săptămâna perfectă la PRO TV! Știri, informații actuale și formate de top au fost alese de români, PRO TV oferindu-le divertisment de calitate, emoție la cote culminante și acțiune la intensitate maximă.
În luna octombrie, pe segmentul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani PRO TV a atins în prime time 9,9 puncte de rating si 24.2% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi a obținut doar 6.2 puncte de rating și 15% cotă de piață.
În aceași perioadă, la nivelul publicului din mediul urban în prime time PRO TV a obținut 8,6 puncte de rating și 17.6% share, iar al doilea clasat în top a reușit să atingă 6.4 puncte de rating și 13.1% cotă de piață.
La nivel național pe întreaga durată a lunii octombrie PRO TV a fost lider absolut de audiență, înregistrând o audiență medie de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 18.9%, în timp ce locul secund a reușit să atingă un rating mediu de 5.9 și 12.1% share.
Topul emisiunilor de divertisment este condus de solidaritatea umană și vocile care contează
Unul din trei români a ales emoția! Visuri la Cheie, cel mai nou show marca PRO TV lansat în luna octombrie a condus topul preferințelor publicului comercial luna anterioară cu 30.2% share și 13.8 puncte de rating. Pe a doua poziție în topul preferințelor publicului comercial s-a clasat show-ul Vocea României, cu 30.1% share și 13.5 puncte de rating. MasterChef, cel mai urmărit show culinar s-a situat în luna octombrie pe locul 3, atingând 24.5% cotă de piață și 10.9 puncte de rating.
Pe segmentul publicului din mediul urban, topul preferințelor este condus de adevărata competiție a vocilor. Vocea României a fost aleasă de 21.2% din români, înregistrând 11 puncte de rating. Pe locul doi cu 10.3 puncte de rating și 19.5% share s-a situat cel mai emoționant show al toamnei, Visuri la Cheie.
PRO TV conduce detașat și la nivel național, unde pe primul loc se situează din nou emoția. Visuri la Cheie, show-ul prezentat de Dragoș Bucur a înregistrat în luna octombrie 11 puncte de rating si 21.3% share. Următorul clasat în preferințele publicului pe acest segment este Vocea României. Vocile care contează s-au auzit în casele a 2 milioane de români, înregistrând o audiență medie de 10.7 puncte de rating și o cotă de piață de 20.6%. Locul trei în luna octombrie a fost ocupat de MasterChef, show-ul culinar al momentului, cu 9 puncte de rating și 17.4% share.
Escape Plan: Testul Suprem, filmul lunii octombrie!
Cele mai bune film, doar la PRO TV! În luna octombrie pe segmentul publicului comercial, din top 10 cele mai urmărite filme, nouă au fost la PRO TV. În topul preferințelor s-au clasat:
1. Escape Plan: Testul Suprem, difuzat pe 5 octombrie: 16.4 puncte de rating și 35.5% share
2. Homefront: Orașul fără legi, difuzat pe 12 octombrie: 14.4 puncte de rating și 30.5% share
3. Salt, difuzat pe 19 octombrie: 14.1 puncte de rating și 29.6% share
Emoție, acțiune, solidaritate umană, probe de foc și voci uluitoare sunt ingredientele entertainment-ului de calitate. Săptămâna perfectă se vede doar la PRO TV!