#Emisiunea prezentata de Ernest a fost lider de audienta pe National si All Urban
Aseara, reality show-ul „Ochii din umbra” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, statia fiind lider de audienta pe segmentele de public National si All Urban.
In ceea ce priveste targetul Comercial, Kanal D s-a clasat pe locul al doilea. In minutul de maxima audienta, peste doua milioane de telespectatori vizionau la Kanal D.
In intervalul 22:00 – 23:50, Kanal D a inregistrat 9,0% rating si 20% rating , pe targetul National, 6,6% rating si 14,8% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,2% rating si 12,7% cota de piata, pe tragetul Comercial.
O medie de 1.655.000 de romani urmareau aseara emisiunea prezentata de Ernest; in minutul de aur, atins la 22.52, in fata micilor ecrane erau cu ochii pe Kanal D 2.139.000 de telespectatori.
Target National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||
22:00-23:50 |
Kanal D |
9,0 |
20,3 |
||
|
Pro TV |
6,2 |
13,9 |
||
|
Antena 1 |
4,0 |
9,1 |
||
|
Antena 3 |
2,7 |
6,1 |
||
|
Prima TV |
2,3 |
5,2 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National Target
Date: 08.05.2016
Interval: 22:00-23:50
Target All Urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
22:00-23:50 |
Kanal D |
6,6 |
14,8 |
|||
|
Pro TV |
6,3 |
14,1 |
|||
|
Antena 1 |
4,4 |
9,7 |
|||
|
Antena 3 |
3,7 |
8,1 |
|||
|
Romania TV |
2,6 |
5,7 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 08.05.2016
Interval: 22:00-23:50
Target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
22:00-23:50 |
Pro TV |
8,2 |
20,3 |
|
Kanal D |
5,2 |
12,7 |
|
Antena 1 |
4,8 |
11,9 |
|
Prima TV |
2,1 |
5,1 |
|
Antena 3 |
1,4 |
3,4 |