Observatorul dimineţii, precum şi cele de la orele13 şi 16 au fost ieri, 26 octombrie, lider de piaţă pe tronsonul lor orar. Pe prima poziţie a clasamentului audienţelor s-a situat şi Acces Direct, prezentat de Simona Gherghe.
Ziua a început cu dreptul pentru Antena 1, postul fiind lider încă de la primele ore. Astfel, în intervalul 06.00-08.00, Observatorul dimineţii, prezentat de Mihaela Călin a înregistrat la nivelul targetului 15-54 urban, o audienţă medie de 2.1 procente şi un share de 25.2%, surclasând posturile PRO TV şi Realitatea care au înregistrat la aceeaşi oră 2% rating şi 24.8% share, repsectiv 0.5% rating şi 5.8% share.
Direcţia de lider trasată de primul jurnal de ştiri al zilei a fost urmată şi de Observator 13 şi Observator 16, ambele prezentate de Oana Frigescu Badiu. În intervalul 12.59 -13.55, Antena 1 a obţinut o audienţă medie pe targetul 15-54 urban de 1.8% şi o cotă de piaţă de 15.2%, în vreme ce PRO TV, postul situat pe locul al doilea, a întregistrat 1.6% rating şi 12.9 procente de share. Pe cea de-a treia poziţie s-a clasat postul Kanal D, cu o audienţă medie de 0.9% şi un share de 7.5 procente.
Ştirile Antenei 1 au fost cel mai urmărit program şi în intervalul 16.00 -16.58 de publicul 15-54 urban. Astfel, Observator 16 a înregistrat 2.6% rating şi 15.9% cotă de piaţă. Locul doi a fost ocupat şi de această dată de PRO TV cu o audienţă medie de 1.9% şi 11.6% share, în vreme ce poziţia a treia i-a revenit postului Prima care a obţinut 1.2 procente de rating şi o cotă de piaţă de 7.5%.
Telespectatorii nu au schimbat canalul nici după ce a început Acces Direct. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe s-a impus si ea lider de audienţă, Antena 1 surclasând postul PRO TV care a difuzat în intervalul auditat -17.00- 18.59, Ştirile PRO TV 17 şi emisiunea Happy Hour. Astfel, Acces Direct a înregistrat la nivelul targetului 15-54 urban un rating mediu de 3.6 procente şi o cotă de piaţă de 17.1%, în vreme ce PRO TV a avut o audienţă medie de 3.1% şi un share de 15.1%. Pe locul trei ăn clasamenul audienţelor s-a situat Acasa cu 1.6% rating şi o cotă de piaţă de 7.7%.
La ora 18.44, postul Antena 1 a fost urmărit de 951.000 de telespectatori din mediul urban, aproape de trei ori mai mult decât PRO TV, postul situat pe poziţia secundă.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban si 15-54 urban
Perioada 26 octombrie 2010