Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Antena 1, Observatoarele prezentate de Oana Frigescu fiind prima alegere a celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Tot pe primul loc în topul preferinţelor românilor din mediul urban cu vârsta cuprinsã între 15 şi 54 de ani a fost şi emisiunea de dupã amiazã Mireasã pentru fiul meu, confruntãrile acide, emoţiile şi suspansul captivându-i şi de aceastã datã pe telespectatori.
Şi miercurea aceasta, telespectatorii au rămas aproape de Antena 1, mai multe programe ale staţiei impunându-se lider de piaţã. Observatoarele prezentate de frumoasa Oana Frigescu au fost şi ieri prima opţiune a românilor. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2,6 procente şi o cotã de piaţã de 16,4 % la nivelul targetului all urban, în timp ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 2,2 procente şi o cotã de piaţã de 13,9%, la nivelul aceluiaşi target. Şi pe targetul comercial 15-54 urban, Observator 13 a fost lider de piaţã, înregistrând un rating mediu de 1,7 procente şi o cotã de piaţã de 15,2%. Şi Observator 16 s-a impus ieri ca lider de piaţã, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban.
Emisiunea prezentatã de frumoasa Mirela Boureanu Vaida, Mireasã pentru fiul meu, a fost şi ea prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban cu vârsta cuprinsã între 15 şi 54 de ani. Astfel, în intervalul de dupã-amiazã, Mireasã pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 1,6 procente şi o cotã de piaţã de 11,1%, la nivelul targetului all urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targeturile All Urban si 15-54 Urban
Perioada 13 iunie 2012