După 4 ani de realizări alături de THE PRACTICE, Oana Bulexa a devenit partener și deține 5% din companie. Noul asociat ocupă poziţia de Client Service Director în agenția de PR din grupul Leo Burnett, având un rol important în supervizarea echipei, în activitățile de new business, precum și în consultanța oferită clienților agenției.
Oana Bulexa s-a alăturat echipei THE PRACTICE la doar câteva luni după înființarea companiei, pe poziția de PR Manager. În cei 4 ani, s-a implicat la nivel de strategie, supervizare și implementare în activitatea agenției pentru clienți din cele mai variate domenii: FMCG, retail, real estate, auto moto, IT&C sau financiar-bancar. A fost coordonatorul unora dintre cele mai premiate campanii THE PRACTICE, precum Ziua Bărbatului – Bergenbier sau Pro-optimism – Gusto Pufuleți, având în prezent un palmares de 7 premii importante la festivalurile de profil din întreaga lume. Evoluția profesională a recomandat-o pentru poziții cu responsabilități din ce în ce mai mari, precum cea de Consumer Practice Director sau cea curentă, de coordonator al echipei de Client Service.
„Lucrez cu Oana de peste 5 ani – dintre care aproape 4 la THE PRACTICE. Am avut timp să o cunosc și îi apreciez maturitatea, competențele și dedicarea. Am adunat foarte multe lucruri care mă leagă de ea, atât ca om, cât și ca profesionist. Formăm o echipă de succes și de aceea mă bucur foarte tare că a devenit în mod oficial partener la THE PRACTICE”, a declarat Gabriela Lungu.
“Cele mai mari provocări, bucurii și satisfacții profesionale pe care le-am trăit până acum s-au întâmplat aici, la THE PRACTICE. Mă simt extrem de onorată să intru în rândul partenerilor firmei, cu atât mai mult cu cât ceea ce mă leagă de acest loc și de această echipă trece dincolo de conveniențe”, adaugă Oana Bulexa.
Oana Bulexa (30 de ani) are o experienţă de peste 9 ani în comunicare (dintre care 4 ani în televiziune și alți 5 în relații publice). De-a lungul carierei, a lucrat ca și consultant pentru branduri locale şi internaţionale de renume, precum: Bergenbier, Brenac, Doncafé, Eurocopter, Gilette, Gusto Pufuleți, Hochland, Immo Industry Group, Prigat, Roua, Volvo România, Westhouse Group etc. Este absolventă a Academiei de Studii Economice București – Facultatea de Management și Facultatea de Relații Economice Internaționale, și deține un Master SNSPA în Publicitate și Reclamă. Vorbește fluent engleza, franceza și spaniola.