insa adora sa cumpere!..
Trainerul de vanzari Nr.1 al Americii vine la Bucuresti.
Jeffrey Gitomer, cel mai bine cotat trainer de vanzari din Statele Unite, va fi gazda uneia dintre cele mai spectaculoase conferinte despre vanzari organizate in Romania. Evenimentul, denumit “Jeffrey Gitomer’s MASTERCLASS IN SALES” si organizat de Business Media Group si Royalty Jobs, face parte din seria BizAcademy si va avea loc la World Trade Center Bucuresti in data de 24 noiembrie 2006.
Evenimentul va reuni peste 300 de participanti, manageri si profesionisti in vanzari, si contine o sectiune speciala interactiva, “Ask Jeffrey”. Participantii vor afla care sunt principiile vanzarilor de succes pe care Gitomer le aplica zilnic si pe care le preda unora dintre cele mai mari corporatii din lume: BMW, Coca Cola, Caterpillar, Hilton, Hyatt Hotels, Carlsberg Beer, GlaxoSmithKline, A.C Nielsen, IBM, AT&T, etc. Inscrierile la eveniment se fac la www.gitomer.ro .
“Faptul ca vanzarile sunt o componenta de baza in planul oricarei afaceri este o axioma cunoscuta de oricine. In Romania, publicul incepe deja sa fie reticent in momentul in care un salesman incearca cu orice pret sa il convinga sa i se cumpere produsul. Cheia pe care o ofera Jeffrey Gitomer este mult mai subtila: el ii va invata pe participantii la conferinta nu cum sa-si vanda produsul pentru a obtine profit, ci cum sa ofere motive pentru care potentialii clienti sa cumpere”, a declarat Gabriela Enescu, Director de Marketing in cadrul Business Media Group.
“Hey, my name is Jeffrey Gitomer and I’m a salesman! I don’t have a Ph.D, don’t live in an ivory tower, I live in Charlotte, North Carolina. I learned to sell in New Jersey and New York, where I grew up” – asa se prezinta cel mai bun om in vanzari din SUA, dar si cel mai controversat datorita prezentei si a modului neconventional in care isi tine prezentarile.
Primul sau best seller, “Biblia Vanzarilor”, a facut senzatie, atat din punct de vedere al continutului, cat si din punct de vedere al structurii. Ca prezentare, cartea arata ca o Biblie, cu capitole imitand intr-o oarecare masura structura Bibliei. Exista astfel o “Geneza vanzarilor”, o “Carte a marilor secrete”, o “Carte a exodului”. Au urmat alte best seller-uri: “Satisfactia clientilor nu are valoare – Loialitatea clientilor este nepretuita”, “The Little Red Book of Selling”, care s-au vandut in 500.000 de copii in toate colturile lumii.
In ceea ce priveste evenimentele, Gitomer a ajuns la cifra de 120 de seminarii pe an, in ultimii zece ani oferind traininguri pentru mari companii ca BMW, Coca – Cola, Caterpillar, Hilton, Hyatt Hotels, Carlsberg Beer, Northwestern Mutual, GlaxoSmithKline, A.C Nielsen, IBM, AT&T si sute de alte companii asemanatoare.
In 1997, Jeffrey a obtinut distinctia Presentation Excellence din partea National Speakers Association. Aceasta distinctie a fost oferita de mai putin de 500 de ori in ultimii 25 de ani si este cea mai inalta distinctie pe care o poate acorda National Speakers Asociation.
{mosloadposition user10}