Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oameni noi la Power On

Power On creste voltajul: trei oameni noi s-au alaturat echipei in ultima luna:

Irina Codreanu, Senior Copywriter, vine din Starlink/Leo Burnett Group, unde intr-un an si jumatate a facut “publicitate pe bune” si a jucat “mai mult fussball si ping-pong decat in tot restul vietii, probabil.” Are la activ 5 ani de copy, din care restul in Grey, Young & Rubicam si DDB si ne-a spus ca este interesata mai ales de innovative. “Dupa 5 ani de multinationale, o agentie mica e intr-un fel ca si cum ai porni pe propriile picioare. E mult mai fun si te implica mult mai mult, pentru ca tot ce faci se vede imediat.”

Alina Enea, Account Manager, vine de la QB Promotion, insa a intrat in publicitate la Spotlight Advertising. Are la activ un master in Comunicare Audio-Vizuala, iar in portofoliu clienti precum Coca-Cola, Cushman & Wakefield  Activ Consulting, Cegis si City Mall. Ne-a declarat ca este pasionata de echitatie dar ca hobby-ul ei s-a limitat in ultimul timp la “calarirea echipelor de creatie”.

Ana Bobancu s-a alaturat echipei de creatie ca Junior Art Director, dupa doua facultati absolvite in Romania, una in UK (Design de Produs) si 3 ani de freelancing. “Daca as fi o masina, mi s-a spus ca as fi un Aston Martin DB5… Concluzile le trageti voi. Sper ca intr-o zi sa am un boathouse (nu in mod permanent, ci mai mult de moft) si sa atasez ceva premii de advertising numelui meu.”, spune ea.

“Suntem in crestere si echipa noastra la fel. Cu 3 oameni talentati in plus, se simte intr-adevar un extra-power in agentie.  Si acesta este doar inceputul, pentru ca suntem in continuare in cautare de oameni foarte buni de pe piata. Insa nu marimea conteaza, ci implicarea. Iar la capitolul acesta am putea sa ne batem cu cele mai mari agentii de pe piata. Pentru ca scopul nostru nu este sa ne umplem de lauri pe noi, ci pe clientii nostri.  De aceea  cautam de fiecare data cele mai bune solutii, iar cele mai bune nu insemna cela mai uzitate, ci dimpotriva. Propunerile inovative, creative si eficiente totodata, sunt ceea ce ne diferentiaza de alte agentii“, a declarat Davide Strinna, Managing Director.

Bucuresti, 15.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.