Carlsberg Romania si Activision Marketing au lansat cea de-a treia editie a Carlsberg-Ski.ro sub sloganul „Carlsberg don’t do web sites, but if it did, it would probably be the best web-sites in the world”. Carlsberg nu construieşte site-uri, de aceea a lasat aceasta misiune pe seama agenţiei Activision Marketing, cea mai creativa agenţie de web design din Romania pe segmentul FMCG (Fast Moving Consumer Goods). De data aceasta, Activision Marketing a ales sa marcheze o noua realizare tehnica si conceptuala de proiect online. Astfel, site-ul te transpune intr-o zi reala de schi, cu coborari pe o partie virtuala, unde primesti chiar lectii virtuale de schiat. Ca sa ramai conectat la ceea ce se intampla in locatiile de schi, pe site vei gasi si Carlsberg-Ski TV, cu reportaje de pe partiile din Romania si cu evenimentele Carlsberg care au loc in aceasta iarna.
Conceptul si realizarea tehnica apartin agentiei interactive Activision Marketing, una dintre companiile de renume de pe piata de profil din Romania. “Internetul se dezvolta extrem de repede, oamenii se asteapta sa fie tot timpul surprinsi de posibilitatile reale de transpunere in lumea virtuala pe care le pot oferi Internetul si webdesignul. In conceptul special creat pentru versiunea 2008 a acestui site, s-au urmarit clar cateva aspecte: alinierea cat mai bine la strategia de imagine a marcii, promovarea cat mai corecta in randul iubitorilor de schi si a sporturilor de iarna pentru a-i atrage sa viziteze site-ul si sa-l recomande mai departe, de unde si incercarea de a crea o zi de schi” – Dan Geagan, Executive Manager la Activision Marketing.
La realizarea www.Carlsberg-Ski.ro echipa de web design de la Activision Marketing a mizat pe o abordare neconventionala si a pus accent pe 2 elemente: mult video integrat si grad mare de interactivitate. S-a filmat cu camere video High Definition pe partiile din Sinaia, Predeal, Azuga si Poiana Brasov. Au fost inclusiv coborari pe partie filmate direct de pe schiuri. Filmele au fost prelucrate in studioul propriu al agenţiei.
Echipa Activision Marketing si-a propus sa ofere utilizatorului o experienţa unica pe Carlsberg-Ski.ro. Decizia de a merge pe o rezolutie full screen pentru o tehnologie Flash a insemnat ca pe parcurs sa se rezolve mai multe elemente neprevazute. Artworkul a fost gandit si regandit de nenumarate ori, impreuna cu clientul, care a dorit ca proiectul sa fie unul bine reprezentat la nivel international. Catalin Ignat, Vice-Presedinte Marketing URBB, producatorul berii Carlsberg in Romania, declara: „O marca inovativa cum este Carlsberg sustine sportul de elita si participa activ la crearea unor momente unice, de care consumatorii sa-si aduca aminte cu placere. Prin lansarea www.carlsberg-ski.ro, Carlsberg ofera iubitorilor de schi, de petreceri si de bere de calitate ocazia de gasi informatii utile despre sportul lor preferat”.
Miza vizitarii site-ului o constituie concursurile. Primul dintre ele consta in realizarea virtuala a celei mai tari perechi de schiuri cu ajutorul elementelor grafice puse la dispozitie de site. Aplicatia este user-friendly si stimuleaza creativitatea, oferind multe posibilitati in imbinarea elementelor. Caştigtorul va primi de la Carlsberg perechea de schiuri proiectata. Cel de-al doilea concurs are ca premiu o excursie in Elvetia, care va fi acordata celui care va demonstra ca schiul este sportul lui favorit, incarcand pe site poze sau filme personale facute la schi.
“Ne dorim sa celebram Internetul prin aceasta noua versiune a site-ului Carlsberg-Ski.ro! Vrem sa fortam limitele noastre si ale industriei. si am reusit pana aici! Insa normal ca prioritare sunt obiectivele clientului: sa realizeze un trafic important pe site si sa creasca notoriotatea marcii. In urmatoarele luni, Carlsberg-Ski.ro va fi singurul spatiu virtual unde sa petreci cat mai bine, impreuna cu Carlsberg, o zi reala la schi!”, continua Dan Geagan, sigur pe efectul surpriza in randul navigatorilor pe Internet.
{mosloadposition user10}