Parteneriatul dintre Nestle Romania si Leo Burnett a inceput in luna ianuarie 2006, cand Nestle a decis sa evolueze atat pe plan strategic cat si pe cel de comunicare si a cautat in acest sens un partener care sa-i ofere marcii Joe o interpretare creativa unica.
In urma pitch-ului realizat de catre Nestle, managerii companiei au ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe, agentiei Leo Burnett care “a prezentat combinatia perfecta intre propunerile creative (unice, memorabile, locale) si strategia de comunicare consistenta, foarte bine declinata pe multiple medii de comunicare”, precizeaza Simona Straut, Brand Manager Joe.
Noile spoturi TV realizate de Leo Burnett pentru clientul sau Nestle reprezinta punctul de plecare in realizarea noii campanii de imagine a marcii Joe.
Colaborarea dintre cele doua companii a inceput cu definirea directiei strategice si a noii pozitionari a brandului Joe.„Aplicând filosofia de planning a Leo Burnett, ne-am uitat la brand, la consumator şi am încercat să definim o Brand Idea pe care să o putem comunica cu integritate şi carismă în execuţii 360. Astfel, am constatat că sloganul Joe, parte a comunicării anterioare are potenţialul unei Brand Idea. Pentru a crea diferenţiere, aveam nevoie însă de mai multă consistenţă la nivel de mesaj. Plecând de la profilul grupului nostru ţintă, am căutat un teritoriu de comunicare unic, care să ofere o semnificaţie mesajului „O zi bună!” şi care să ne permită totodată să comunicăm atributul puternic asociat napolitanei Joe: „crunchiness”. Aşa s-a ajuns la interpretarea: „o zi bună” e „o zi norocoasă” şi la „noroc vs „ghinion” ca teritoriu pe care se va baza de acum înainte comunicarea de marcă Joe”, a declarat Costin Radu, Strategic Planner.
Comunicarea prin executii 360 este realizata intr-un mod ingenios si amuzant totodata de echipa creativilor de la Leo Burnett.
“Rezolvarea creativa a interpretarii propuse de colegii de la strategie poate fi sumarizata printr-o parafraza la un celebru slogan “A crunch! a day keeps the bad luck away”. Am cautat intamplari inedite, pline de umor, prin care sa-l conturam pe omul nostru, pe cel care iubeste marca Joe si care iese bine din toate situatiile. Genul de om despre care nu te poti abtine sa nu zici, “bai, ce noroc are!” Dar nu am scapat din vedere ca totusi norocul si-l face omul cu mana lui. In care tine o napolitana Joe.”, precizeaza Bogdan Costin, Senior Copywriter.
Spoturile “Scoala” (Joe Wilky), “Banca”(Joe Crunch) si “Petrecrea surpriza”(Joe XXL) pot fi vizionate incepand cu prima saptamana din martie la urmatoarele posturi de televiziune: Pro TV, Acasa, TV Sport, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV K Lumea, Discovery, National Geographic, Realitatea, Minimax, Jetix, UTV.
Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director relateaza despre modul in care s-au realizat filmarile:
„Filmarile spoturilor s-au derulat in trei zile si o noapte in locatii diferite, cu actori diferiti si multa figuratie, misiune grea de indeplinit pentru regizorul spoturilor, Bogdan Naumovici. Am asistat astfel in premiera la „moartea” si „invierea” lui Kiki, simpaticul catel al bogatei matusi, eveniment care s-a intamplat sub atenta supraveghere a medicului veterinar.” Spoturile au fost
produse de Saga Film in regia lui Bogdan Naumovici, DOP Alex Sterian.
Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului:
Bogdan Naumovici- Regional Creative Director CEE, Bogdan Costin – Senior Copywriter, Irina Subulica – Copywriter, Petru Cuciuc – Senior Art Director, Sorin Deleanu – A/V Production Manager; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director, Costin Radu – Strategic Planner; Razvan Matasel – Research&Strategic Planning Director, Ramona Ricu – Brand Communication Executive, Andreea Nemens – Brand Communication Manager, Elena Livinti – Brand Communication Director.
Din partea Nestle Romania au contribuit la realizarea proiectului: Monica Spiru – Assistant Brand Manager Joe, Simona Straut – Brand Manager Joe, Daniel Ehrensberger – Director de Marketing.
Nestlé este prezent pe piaţa din România încă din anul 1995, prin lansarea pe piaţă a mărcilor NESCAFÉ, MAGGI, Nesquik. Anul 2000 a însemnat un pas important pentru Companie prin achiziţionarea pachetului de acţiuni in compania JOE IBC din Timişoara. Printre brandurile companiei aflate in portofoliul companiei pe piaţa din România se numără cafeaua NESCAFE, bazele pentru mâncăruri si supele MAGGI ("Secretul Gustului"), napolitanele JOE, cerealele pentru mic dejun Nesquik,, Chocapic, Cini Minis, Cornflakes, mancarea pentru sugari NESTLE, alimentele pentru câini si pisici PURINA, DARLING, FRISKIES. Firma are 600 de angajaţi, in ambele sedii (Bucureşti si Timişoara).
Leo Burnett Romania se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Deţinătoare a titlului de Agenţie a Anului în Romania, în ultimii trei ani şi de Agenţie a Anului în Europa Centrală şi de Est in 2005, Leo Burnett este şi prima agenţie românească finalistă la festivalul de la Cannes.
{mosloadposition user10}