“Patrula So Good e cu ochii pe ușa ta! Arată-ne ca ești fan KFC, descarcă vizualul, lipește-l pe ușa ta de la camin iar KFC te poate surprinde cu autenticele Fillet Bites chiar în timpul sesiunii!” Așa au fost anunțați studenții bucureșteni, aflați în sesiune, că echipa KFC împreună cu GolinHarris îi vor lua prin surprindere și le vor oferi un prânz delicios cu Fillet Bites, ca să treacă mai ușor prin examene.
GolinHarris a dezvoltat conceptul Patrulei So Good pentru studenți, implementând o aplicație Facebook in care studenții au gasit un vizual pe care l-au lipit pe ușa lor de cămin. Cei care au intrat în acest joc au primit vizita inopinată a Patrulei KFC și a echipei GolinHarris, care au dăruit Fillet Bites la ore neașteptate din zi și din noapte studenților din cele mai importante complexe universitare din București. Vizita Patrulei i-a înveselit, transformând măcar o parte din stresul sesiunii în momente so good.
“Conceptul întregii platforme So Good, dezvoltat de echipa GolinHarris, cuprinde mai multe activări frumoase, iar aceasta este doar una dintre ele. Studenții sunt un target important pentru KFC, astfel că ne bucurăm că am putut veni în ajutorul lor, făcându-le ziua un pic mai frumoasă”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
“Platforma de comunicare So Good este gândită ca un canal de comunicare integrat, dar cu idei interesante pentru fiecare categorie de produse KFC. Am avut acest insight, despre studenții aflați în sesiune, care au nevoie să ia o pauză de la pregătitul examenelor, astfel că brandul KFC a venit către ei, oferindu-le un moment de refresh”, spune Monica Botez, Head of Corporate Division, GolinHarris.
Aplicația a fost online în perioada 5-19 iunie, înregistrând în cele două săptămâni aproximativ 3.000 de vizitatori unici, toți studenți.