Summit-ul reţelei internaţionale MC s-a desfăşurat în prezenţa fostului vice-cancelar şi ministru de externe german, dl. Hans-Dietrich Genscher, invitat de onoare la Berlin
În perioada 10-11 februarie 2010, directorii generali şi key account managerii din cele 56 de agenţii ale reţelei MC, precum şi invitaţi din domeniile economic şi politic s-au reunit pentru a discuta viitoarele abordări şi strategii ale reţelei Media Consulta. Seara Europeană s-a desfăşurat în compania fostului vice-cancelar şi ministru de externe german, dl. Hans-Dietrich Genscher.
Scopul acestei întâlniri anuale cu directorii generali şi key account managerii reţelei de agenţii MEDIA CONSULTA (MC) este de a oferi oportunitatea clienţilor săi, companii şi instituţii, de a acţiona global. Sunt discutate şi analizate campaniile internaţionale şi modul în care acestea urmează să fie adaptate la nivel naţional. Cele două zile ale summit-ului de la Berlin reprezintă un loc de întâlnire şi de discuţii asupra impactului, practicilor de acţiune şi al strategiilor aplicate campaniilor de informare paneuropene şi internationale, care se desfăşoară în toate ţarile unde MC este prezentă. Agenda evenimentului a inclus şi dezbateri pe tema viitoarei dezvoltări a reţelei, continua expansiune în străinătate, programul pan-european de calificare profesională dedicat angajaţilor (Academia MC) şi importanţa responsabilităţii corporative a reţelei.
Programul zilei de 10 Februarie s-a încheiat cu invitaţia adresată de Harald Zulauf, CEO Media Consulta, tuturor directorilor de agenţii şi clienţilor din domeniile economic, politic şi media de a-l însoţi la Seara Europeană, eveniment care a avut loc la Muzeul Comunicării din Berlin. Masa rotundă “Europa, încotro?” Rolul internaţional al UE la 20 de ani de la căderea Cortinei de Fier”, a avut ca invitat special pe dl. Genscher într-o discuţie deschisă cu Günther Nonnenmacher, co-publisher Frankfurter Allgemeine Zeitung.
La nivel mondial, MC este cea mai mare reţea germană cu filiale şi agenţii în toate cele 27 de State Membre ale UE, în ţările cu potenţial de aderare şi având o prezenţă în toate centrele economice importante din lumea întreagă. MC se clasează pe locul al 12-lea în top 50 al reţelelor internaţionale (Sursa: Advertising Age „Top 50 – Reţele de agenţii internaţionale”, Aprilie 2009).
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}