Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O pizza extraordinară merită o introducere pe măsură – GMP Advertising semnează campania de lansare pentru Edenia

gmp-advertising-logo

Edenia, liderul pieței de alimente congelate, își extinde gama într-o noua categorie: pizza congelată cu o campanie realizată de GMP Advertising.

Un fachir, o balerină, un jongleur și un samurai se întalnesc într-o pizzerie. Ce iese din această întâlnire? Pizza Edenia. Mai precis: o serie de cinci rețete autentice de pizza preparată cu maiestrie și coaptă pe vatră.

Prima campanie de promovare realizată de GMP Advertising pe acest segment debutează cu un spot ce dramatizează spectaculozitatea gustului Edenia. Creat cu măiestrie, produsul îmbină blatul copt pe vatră cu ingrediente de cea mai bună calitate, oferind astfel consumatorilor o experiență senzorială, pe care vor dori să o repete iar și iar.

„Am pornit de la atributul cheie al brandului, pasiunea de a selecta cele mai bune ingrediente, pe care l-am evindențiat folosind câteva tipuri de personaje extraordinare ce prepară pizza într-un mod absolut spectaculos, aducând memorabilitate și unicitate”, povestește Bogdan Răileanu, Group Creative Director, GMP.

„Ne-am dorit un produs creativ care să se distingă în calup la fel de bine ca o cutie de pizza Edenia în frigiderele din modern trade”, completează Mihai Gongu, Executive Creative Director.

Îmbrăcată într-un packaging cu un design premium, pizza Edenia își propune să ajungă în scurt timp pe mesele cât mai multor consumatori.
„Toată lumea iubește pizza! Acesta a fost și punctul nostru de plecare în dezvoltarea gamei de pizza Edenia. Ne-am propus să oferim consumatorilor acea pizza, pe care ei o iubesc: făcută așa cum și-ar pregati-o singuri acasă. Blat subțire și crocant, copt pe vatră de piatră, sos proaspăt preparat de roșii pentru un plus de gust și aromă și, bineînțeles, toppinguri variate cu ingrediente de cea mai bună calitate”, explică Camelia Manoil – Senior Category Manager Edenia Foods.

Consumul de pizza congelată la nivel local este estimat la apoximativ 11 miloane de bucăți pe an, un consum semnificativ mai mic față de celelalte țări europene, însă cu un potențial mare de dezvoltare, mai ales în ceea ce privește consumul de pizza acasă.

Studiile de piață din 2016 arată ca 10% din tinerii cu vârsta cuprinsă între 20 și 35 de ani și 6% dintre cei între 35 și 49 de ani consumă săptămânal pizza congelată.

Pizza congelată Edenia gata preparată cu blat subțire crocant, copt pe vatră și o gamă variată de toppinguri, vine în ajutorul tututor celor care au foarte puțin timp la dispoziție pentru a găti, dar își doresc să savureze o pizza adevărată acasă sau la muncă.

Campania de comunicare a început în februarie 2017 pe TV, în mediul online, dar și în magazine. Fachirul, balerina, jongleur-ul și samuraiul sunt personajele extraordinare ce promovează metaforic ingredientele din care cu măiestrie a reieșit pizza Edenia.

Echipa GMP: Creație: Mihai Gongu – Executive Creative Director, Bogdan Răileanu – Group Creative Director și Răzvan Raicu – Sr. Art Director, Strategie: Ileana Pârâu – Head of Strategy, Client Service: Cristiana Belodan – Client Service Director, Andreea Chiță – Account Manager și Laura Jitariuc – Jr. Account Executive, AV: Adrian Radu – AV Producer.

Echipa Edenia: Oana Stîncel – Marketing Manager, Camelia Manoil – Senior Category Manager, Valentina Petrea – Senior Brand Manager, Ana Ocnaru – Communication Manager.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.