Edata lansează o nouă soluţie pe piaţa românească: Business Process Management System (BPMS)
Venind în sprijinul firmelor româneşti care trebuie să facă faţă unei competiţii cresute atât pe piaţa internă cât şi pe cea internaţională, firma Edata propune o soluţie de Business Process Management (BPMS). Aceasta creează fundamentul abordării orientate către procesele din cadrul unei organizaţii, reprezentând un vector cheie pentru eficientizarea consumului de resurse interne, dar şi pentru managementul schimbării şi al conformităţii (în raport cu legislaţia, standardele de calitate sau informatice, etc.).
"Orice organizaţie modernă ar trebui să îşi înfiinţeze un departament pentru managementul proceselor de lucru (Business Process Management Office), care să înlocuiască departamentul de 'Organizarea Muncii' din accepţiunea tradiţională", susţine Cornel Vintilă, General Manager Edata. BPMS reprezintă acea componentă a arhitecturii de sistem care susţine departamentul specializat ce are ca obiectiv definirea, modelarea, automatizarea şi monitorizarea proceselor de lucru interne. Faţă de un sistem IT&C clasic, BPMS presupune existenţa unui software specializat care este instalat pe un server hardware, este expus pe web şi găzduieşte modelele proceselor de lucru ale organizaţiei.
Punctul de plecare în implementarea unui BPMS îl reprezintă analiza proceselor interne cu un instrument software specializat. În funcţie de platforma tehnologică a clientului, Edata poate utiliza intrumente precum Websphere Business Modeler, ProVision Enterprise, Aris Toolset sau Tibco. Ulterior documentării şi modelării proceselor de lucru, se efectuează analiza costurilor de proiectare, implementare şi mentenanţă pentru diverse soluţii BPM existente pe piaţă. Odată stabilite componentele arhitecturii de sistem, este posibilă o remodelare a unor procese interne, pentru a fi armonizate cu specificul tehnologic. Urmează implementarea soluţiei, generarea componentelor sistemului informatic pe baza modelelor, prin intermediul lor fiind asigurată integrarea propriu-zisă între diverse aplicaţii. În etapa de testare şi optimizare a soluţiei, se efectuează îndreptarea unor erori de programare sau modelare.
Cornel Vintilă consideră că "există o serie de condiţii care trebuie îndeplinite de client, pentru a asigura succesul unei astfel de implementări: definirea minuţioasă a proceselor de lucru care vor fi documentate sau reproiectate şi, ulterior, monitorizate; achiziţia unui instrument software de modelare a proceselor; investiţia în resurse umane de calitate (consultanţă, training intern, outsourcing); monitorizarea şi optimizarea continuă a proceselor şi, nu în ultimul rând, alocarea unui buget în acest scop".
Edata este o companie specializată în servicii de management al proceselor de lucru (Business Process Management). Oferta de servicii a companiei acoperă în prezent domenii variate de competenţă, precum: documentarea, analiza, modelarea, automatizarea şi monitorizarea proceselor; consultanţa în managementul conformităţii şi managementul schimbării; consultanţa pentru proiectarea şi implementarea arhitecturilor de tip enterprise (Enterprise Architecture); consultanţă tehnologică; dezvoltarea şi implementarea de aplicaţii software; managementul proiectelor; outsourcing.
{mosloadposition user10}