Sase branduri create de Brandient, publicate in cartea Creative Anarchy
Nu mai putin de sase proiecte de branding si design semnate de Brandient au fost publicate in Creative Anarchy, cea mai recenta carte publicata in Statele Unite de prestigioasa editura de design HOW Books.
"Creative Anarchy – How to break the rules of graphic design for creative success" curateaza acele proiecte de branding, comunicare si design grafic care incalca in mod constient "regulile" cunoscute ale procesului creativ, pentru a obtine rezultate pe cat de atipice, pe atat de remarcabile.
Astfel, brandurile Domo, Indygen, Vinul Casei de Avocatura, Solaris, Minima Moralia si Übernuts au fost selectate pentru modul inteligent si articulat prin care au inovat in design de identitate si ambalaj, demonstrand ca doar cunoasterea prealabila a regulilor poate permite incalcarea lor pentru a obtine rezultate exceptionale.
Creative Anarchy se alatura colectiei de titluri dedicate designului de cea mai inalta calitate, publicate de editura How Books. Cartea este scrisa de Denise Bosler, designer, autor si profesor in departamentul de Communication Design al Kutztown University of Pennsylvania.