Cu ocazia împlinirii a opt ani de activitate, ghidul săptămânal de informaţie culturală şi petrecere a timpului liber Şapte Seri are o nouă structură
Miercuri, 27 septembrie, începând cu ora 19, în Studio Martin, a avut loc evenimentul de aniversare a opt ani de Şapte Seri, care a prilejuit şi prezentarea noii structuri a celui mai puternic ghid săptămânal de informaţie culturală şi petrecere a timpului liber.
Animată de Cătălin Măruţă, petrecerea a fost prelungită mult în noapte pe mixajele vj-ului MTV, Cristi Stanciu. Totodată, Şapte Seri şi-a delectat învitaţii cu muzică irlandeză creată pe meleaguri româneşti de către trupa Black Beers, precum şi cu ritmurile energice ale Laviniei fostă membră a trupei Spicy.
Urmărind să devină ghidul perfect al unei capitale europene care să includă atât informaţie cât şi opinie, implicându-se activ în viaţa culturală şi ceea ce înseamnă distracţie în oraş, Şapte Seri a decis să facă unele schimbări care să-l aducă mai aproape de acest ideal.
Modificările se bazează pe studii şi cercetări calitative, şi includ atât schimbări de conţinut, cât şi de grafică sau abordare, în măsură să facă ghidul mai dinamic, mai atrăgător şi în acelaşi timp să îmbunătăţească calitatea materialelor incluse în publicaţie.
Noul format Şapte Seri include editoriale şi interviuri realizate de nume cu rezonanţă precum Mircea Cărtărescu. De asemenea, ca o noutate absolută au fost introduse cronici dedicate fiecărei secţiuni existente în revistă – film, carte, teatru, muzică, restaurante. Acestea sunt realizate de specialişti în domeniu, dintre care îi amintim pe Ciprian Măceşaru, Laura Ţibuleac, Florin Grozea de la Hi-Q sau Alin Dudu Dumbravă.
Exclusiv, în acest număr, există un interviu cu trupa Duran Duran, care va susţine un concert în România în luna octombrie a acestui an.
O altă noutate o reprezintă introducerea a două rubrici noi dedicate life-style-ului românesc. Astfel, Alin Gălăţescu va lua săptămânal pulsul pieţei în materie de stil, fie că este vorba despre generatori de stil, ori germinatori stilistici, dar mai ales “victimele” mesajului vestimentar. De asemenea, a fost introdusă o rubrică săptămânală dedicată frumuseţii în toate formele ei, susţinută de către revista Les Nouvelles Esthetique.
Prin politica adoptată de Şapte Seri, se acordă o importanţă sporită informaţiilor oferite cititorilor, mai ales datorită faptului că în paginile dedicate editorialelor, interviurilor sau cronicilor, nu vor fi inserate spaţii publicitare.
“Încă de la apariţia pe piaţă, Şapte Seri şi-a propuse să fie mai mult decât un simplu ghid de petrecere a timpului liber şi să devină un adevărat trend setter pentru piaţa de profil din România. Prin schimbările adoptate mereu şi prin creşterea continuă, proiectul nostru a ajuns acum la vârsta maturităţii publicistice. Aveam plănuit acest rebranding de ceva vreme, însă acum este momentul să îl punem în aplicare, tocmai pentru a fi mai aproape de visul nostru: acela de a deveni ghidul perfect al unei capitale europene”, a declarat domnul Andras Kovacs, Director General Şapte Seri.
Şapte Seri a înregistrat în acest an o creştere semnificativă în audienţă, ajungând, conform SNA, până la 134,200 de cititori în medie pe ediţia în Bucureşti. Tirajul ŞAPTE SERI a cunoscut şi el o creştere constantă în ultimii ani. Astfet, dacă în 1998 numărul exemplarelor era de 17,000, revista se distribuie acum în peste 120,000 de exemplare în ţară şi 60,000 de exemplare în peste 610 locaţii din Bucureşti.
Planurile Şapte Seri includ relansarea site-ului www.sapteseri.ro, într-un nou format mai accesibil şi interactiv.
După succesul înregistrat în Ungaria, prin această schimbare, Şapte Seri îşi reafirmă dorinţa de inovaţie şi de fixare a noi targeturi, tocmai pentru a veni în întâmpinarea nevoilor şi exigenţelor în creştere manifestate de către clienţi şi publicul larg din România.
{mosloadposition user10}