Firma de avocatură Pachiu şi Asociaţii şi-a consolidat prezenţa în mediul online prin intermediul site-ului www.pachiu.com, relansat astăzi alături de noua identitate vizuală.
În cei peste 9 ani de activitate, Pachiu şi Asociaţii şi-a construit pe piaţa avocaturii de business o imagine care transmite în primul rând profesionalism. Cifra de afaceri a crescut până la peste 1,2 milioane de euro, în timp ce serviciile oferite s-au extins continuu pentru a răspunde cerinţelor şi exigenţelor clienţilor. Mai mult, tratând clienţii mai degrabă ca pe nişte adevăraţi parteneri, filosofia de business a firmei s-a consolidat şi se orientează mai mult spre cunoaşterea fiecărui client în parte şi a particularităţilor afacerii sale, în vederea creării unor relaţii de lungă durată.
Astfel, firma şi-a transpus valorile într-o nouă imagine, grăitoare pentru filosofia Pachiu şi Asociaţii. Acest proces de rebranding nu a însemnat însă doar o simplă modificare a elementelor vizuale şi adăugarea altora, ci şi un nou mod de comunicare externă, bazat pe comunicarea internă şi feedback de la clienţi.
Noul website exprimă eleganţă prin simplitate, iar logo-ul – cele două zale – simbolul reprezentativ al Pachiu şi Asociaţii – susţine vizual sloganul „Bound by Excellence”. Pentru că printre atuurile firmei se numără flexibilitatea echipei de avocaţi şi capacitatea de a lucra împreună, simbolul zalelor înlănţuite completează cel mai bine mesajul principal: stăpânirea excelentă a domeniului de activitate.
Andrei Dumitrache, partener al firmei şi coordonator al departamentului Financiar, care supervizează totodată şi activitatea de PR şi marketing, spune despre rebranding-ul Pachiu şi Asociaţii:
„Ne-am asumat strategia de a ne prezenta deschis, elegant şi cu sinceritate. Nu căutăm să facem marketing agresiv, să ne arogam merite nejustificate sau să speculăm încrederea pe care clienţii noştri o au în noi, promovându-ne cu orice preţ prin intermediul tranzacţiilor pe care le fac sau al numelui şi renumelui lor. Ne dorim ca prin tot ceea ce facem, oamenii care lucrează sau colaborează cu această firmă să fie mândri de noi, cu ceea ce reprezentăm şi ceea ce comunicăm. Ne interesează în primul rând să existe un consens între ce spunem şi ce suntem.”
Toate ideile care construiesc identitatea Pachiu şi Asociaţii au fost integrate într-un mesaj unitar – concept: BELIEVE – Bound by Excellence, as Links in a chain, we create Innovation from Enthusiasm and Value from Expertise, care are rolul de a spune povestea brandului, evidenţiind elementele care îl diferenţiază.
Pachiu & Asociaţii este o firmă specializată în domeniul avocaturii de business, înfiinţată de unul dintre primii avocaţi de business din România. Firma este apreciată pentru soluţiile prompte, eficiente şi personalizate în domeniul fuziunilor şi achiziţiilor, finanţărilor, problemelor de drept financiar şi bancar, energie şi infrastructură, insolvenţă şi dreptul muncii, investiţii şi tranzacţii imobiliare, parteneriate public-private şi finanţări publice, taxări, optimizări fiscale transnaţionale şi proprietate intelectuală, experienţă dobândită prin participarea frecventă la unele dintre cele mai cunoscute şi semnificative proiecte din România.
Firma este condusă de Laurenţiu Pachiu împreună cu 4 parteneri, Pachiu şi Asociaţii însumând 20 de avocaţi.
Anul acesta, Pachiu şi Asociaţii s-a alăturat celor 170 de membri ai Primerus International Society of Law Firms, devenind astfel singurii membri români ai prestigioasei reţele de firme de avocatură.