Sub conceptul ″Ne-am înnoit. Vino sã ne vezi!″ se relanseazã magazinul DOMO din complexul Bucur Obor, un loc tradiţional pentru cumpãrãturi, în plin centrul capitalei.
Noul magazin DOMO este al 11-lea magazin din Bucureşti şi are o suprafaţã de aproximativ 600 mp. Oferã peste 3000 de articole electrocasnice, electronice, computere, telefoane, muzicã şi film şi accesorii mici pentru cãmin. În plus, fiecare client are parte de oferte şi soluţii de finanţare pentru nevoile sale şi de cele mai avantajoase preţuri din piaţã pentru electronice şi electrocasnice. Personalul DOMO este special pregãtit pentru a oferi clienţilor servicii la cele mai înalte standarde şi pentru a crea un climat de încredere şi confort, care sã-i ajute pe consumatori sã se simtã ca acasã.
”În acest magazin, DOMO continuã implementarea conceptului ”cel mai mic preţ din oraş”, care reprezintã unica garanţie de preţ valabilã atât înainte, cât şi dupã cumpãrare, pentru produsele aflate în promoţie. Dacã cineva gãseşte în oraş un preţ mai bun, DOMO face reducere sau ramburseazã 150% din diferenţã”, a declarat Rãzvan Iancãu, Director de Marketing si Comunicare DOMO Retail.
DOMO se aflã într-un proces de rebranding, ale cãrui prime rezultate, printre care şi noul logo, sunt vizibile şi în magazinul din Bucur Obor. Rebrandingul de corporaţie îşi propune sã pregãteascã mai bine organizaţia pentru susţinerea viitorului businessului într-o piaţã tot mai competitivã. Noul concept de retail şi noua identitate vizualã DOMO vor fi lansate în întregime în luna decembrie.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 110 de magazine ce însumeazã peste 35.000 de metri pãtraţi şi peste 1000 de angajaţi. În anul 2004 a realizat o cifrã de afaceri de 101 milioane Euro, iar previziunile pentru 2005 sunt de 130-135 milioane Euro.
{mosloadposition user10}