Cea de-a doua ediție Digital Publishing and Advertising Day, eveniment dedicat publisherilor și advertiserilor din România, va avea loc vineri, 27 aprilie, la Hotel Intercontinental.
Conferința organizată de către Agora Group, Zitec și IAB România își propune să aducă în fața publicului subiecte ce țin de monetizarea conținutului, valorificarea întregului potențial al conținutului, anul conținutului mobil și alte subiecte interesante și studii de caz.
După o primă ediție reușită, țelul DPAD 2012 este să ofere informație relevantă pieței de publishing online care vă ajută la susținerea și dezvoltarea întregii industrii, prin furnizarea de know-how, tehnologie și inspirație tuturor reprezentanților săi.
“Vrem să aducem prin intermediul acestui eveniment cât mai multe idei și soluții pentru dezvoltarea publishingului online. Fie că este vorba de platforme, instrumente, know-how, fie că este vorba de exemple de success, fie că este vorba de provocări de care publisherii trebuie să fie conștienți, prin intermediul DPAD 2012 vrem să punem această categorie a industriei online față în față cu specialiști români și străini care să furnizeze răspunsuri la întrebări, cunoștințe și idei care să fundamenteze strategii mai bune de dezvoltare pentru publishingul românesc online”, a explicat Ioana Anescu, Director Executiv IAB România.
DPAD 2012 își propune să aducă în Sala Fortuna peste 120 de reprezentanți de top ai industriilor de publishing, publicitate, PR, web development, agențiilor de social media. Evenimentul este sustinut de speakeri de talie internațională ce vor ataca teme precum trenduri, tehnologie și conținut relevant.
"Suntem din păcate încă într-o perioadă dificilă pentru publisheri, însă cu atât mai mult există o nevoie de platforme și soluții tehnice eficiente, preferabil fără costuri de licențiere și cu costuri minimale de operare. DPAD 2012 va acoperi și acest subiect, prin urmare îi așteptăm pe toți cei interesați de soluții eficiente și de ce nu, inovatoare", a declarat Alexandru Lăpușan, CEO Zitec.
La randul său, Romulus Maier, Managing Partner Agora Group, consideră că publishing-ul se află la o răscruce. “Pe ce cale să mergi câtă vreme drumurile nu sunt sigure și verificate? Ce strategie să adopți pe noua piață online, atât de fragmentată? Ce va conta mai mult în viitor, conținutul, tehnologia sau un mix al acestora? Cum să monetizezi mai eficient ceea ce produci? …acestea sunt doar câteva din intrebările care sperăm să se mai deslușească în cadrul conferinței DPAD 2012. Vă așteptăm să fiți actori activi în acest proces", a concluzionat Romuls Maier.
Evenimentul este sponsorizat de Simplus, Smart AdServer, Think Digital și Trade Ads Interactive.
Pentru mai multe detalii vă rugăm să accesați //www.dpad.ro/.
Programul complet al evenimentului este:
09:00 – 09:30 – Înregistrare participanți și cafeaua de bun venit
09:30 – 11:05
Deschidere conferință ( Romulus Maier (Managing Partner, Agora Group); Alex Lăpușan (CEO, Zitec); Ioana Anescu (Director executiv, IAB România) )
Doru Panaitescu (Consultant independent, Marketeer.net)
Posibilități de monetizare în publishingul digital
Andrei Teșcan (Sales Manager, Gemius Research)
Cum să valorifici potențialul neexploatat al conținutului tău?
Iulian Comănescu (Managing Partner, "Comanescu")
Valentin Oeru (Executive Manager, TradeAds Interactive)
11:05 – 11:20 – Pauză de cafea
11:20 – 13:15
Alex Lăpușan (CEO, Zitec)
Jakub Oleksy (Country Manager Poland & CEE, Smart AdServer)
The year of mobile content in the CEE
Andrei Brad (Marketing and New Business Director, SimPlus
Soluții de marketing și monetizare folosind telefonul mobil
Ionel Năftănăilă (OBA Project Manager, IAB Europe)
Implicațiile initiațivelor de autoreglementare Europene asupra publisherilor locali
Tudor Iacob (Marketing Specialist, Conectoo)
Eduard Barbu (Marketing Specialist, Cinemagia.ro)
Cinemagia Lifecycle