După 3 ani de prezență exclusiv în mediul digital, creatoarele conceptului The EDIT – piese cu design minimalist, accesorii contemporane și mobilier statement – toate foarte atent selecționate, Irina Pogonaru și Magda Staicu, au deschis primul showroom în strada Icoanei 20, o materializare fizică a esteticii brandului lansat în anul 2019.
Conceput ca un spațiu de locuit, magazinul expune o selecție curatoriată de peste 1000 de piese de mobilier, corpuri de iluminat, decorațiuni, obiecte de design, accesorii create de 50 de branduri europene consacrate – printre care GUBI, &Tradition, HAY și MENU, dar și de studiouri de design emergente. Obiectele compun o colecție ce a fost construită pentru a oferi un univers estetic coerent care propune idei noi, sofisticate, în zona de design și lifestyle.
Devotate ideii de a-și consolida comunitatea de iubitori de design, fondatoarele The EDIT au conceput magazinul inclusiv ca un spațiu de dialog pentru arhitecți, designeri de interior și clienți.
The EDIT concept store este amplasat într-o clădire de 400 de metri pătrați din centrul Bucureștiului, renovată recent printr-o investiție de aproximativ 1 milion de Euro, fiind primul proiect de acest tip din capitală.
Spațiul este gândit, amenajat și decorat cu obiecte ce pot fi achiziționate din magazin. Selecția combină estetica și funcționalitatea și este gândită pentru a oferi inspirație și accesibilitate imediată oricui dorește să ofere un cadou sau să integreze în propia casă mobilier, decorațiuni, accesorii electrice cu design premiat, produse pentru sala de baie sau bucătărie, lumânări parfumate, textile, cărți sau albume.
“Considerăm că oamenii și spațiile se pot conecta prin design pentru o viață mai frumoasă și mai confortabilă și ne propunem, ca alături de specialiștii din industriile creative, să conducem publicul spre alegeri estetice mai conștiente.” transmite Magda Staicu – Marketing & Sales Executive.
Magazinul The EDIT
Arhitectura de interior este semnată de arhitectul Bogdan Ciocodeica, iar direcția creativă aparține Irinei Pogonaru. “Împreună cu Bogdan ne-am imaginat spațiul ca o casă privată din care poți aduce totul, de la mobilier până la accesoriile de design, înapoi în propria ta lume” declară Irina Pogonaru – Designer de Interior.
Deschiderea magazinului din Icoanei 20 face parte dintr-o strategie de business care a început acum 3 ani cu lansarea shop-ului online și a continuat cu adăugarea progresivă de noi branduri importante în portofoliu. În prezent, The EDIT reprezintă peste 50 de producători din industria de design, cu precădere din Danemarca, dar și din Suedia, Italia sau Franța. Expansiunea a fost dublată de crearea și consolidarea unei comunități veritabile de iubitori de design, oameni care împărtășesc dragostea pentru detalii, materiale și o estetică simplă, dar sofisticată”, declară Echipa The EDIT.
Cu o strategie de dezvoltare accelerată a portofoliului și o investiție continuă în sisteme logistice și stocuri, The EDIT și-a triplat cifra de afaceri în fiecare an și își propune să atingă pragul de venit de 1 milion de euro până la sfârșitul lui 2022.
© Fotografiile care însoțesc această informare au fost realizate de Cătălin Georgescu, Sabin Prodan, Christian Tudose.
The EDIT a fost creat în 2019 de Irina Pogonaru – Designer de interior și Magda Staicu – Marketing & Sales Executive, două prietene care împărtășesc pasiunea pentru design și antreprenoriat.
Irina și-a construit universul profesional la intersecția dintre design și antreprenoriat. După studii la Istituto Marangoni din Milano și KLC School of Design din Londra, a lucrat în studio-ul londonez al designer-ului de interior Natalia Miyar, iar proiectele ei au fost publicate în Vogue Living sau The New York Times. Irina are o estetică recognoscibilă, simplă însă extrem de senzorială și consideră că o casă ar trebui să conțină numai obiectele decorative pe care le iubești cu adevărat.
Magda are o experiență vastă de management comercial internațional, fiind expert în marketing și vânzări. A lansat și consolidat o selecție de produse premium de succes, dimensiunea estetică devenind între timp o valoare personală. Crede în elocvența cifrelor, a studiului trendurilor și insight-urilor de consumator, dar consideră că, dincolo de rațiune și strategie, alegerile inspirate sunt influențate de povești și emoții.
Colecția The EDIT este disponibilă în online pe www.theedit.ro și în magazinul din București, Strada Icoanei 20.
IG: https://www.instagram.com/theedit.ro/ || FB: https://www.facebook.com/theedit.ro