Up România a primit certificarea de Great Place to Work®, oferită de o reputată instituție internațională de evaluare organizațională.
Up România, membră a Grupului Up a primit certificare din partea Great Place to Work® pentru calitatea mediului de lucru de care se bucură angajații săi. Up România figurează astfel în rândul celor mai apreciate companii în Europa și în lume, așa cum reiese din evaluările propriilor angajați. În România există puțin peste 10 companii care beneficiază de această certificare.
Grija față de oameni, cooperarea, respectarea dreptului la intimitate, tratamentul echitabil și coeziunea echipei au fost elementele care au obținut cele mai mari scoruri, respectiv peste 90%, în cadrul procesului de evaluare a satisfacției angajaților Up România.
Întrebați ce este unic în companie și ce o face să fie un mediu excelent de lucru, angajații Up România au menționat faptul că simt că fac parte dintr-o familie, apreciază echilibrul dintre muncă și viața personală, există un raport foarte bun între pregătirea profesională și satisfacția financiară. De asemenea, alte caracteristici care s-au evidențiat sunt: libertatea de decizie, comunicarea foarte bună atât între colegi, cât și la toate nivelurile de management, încurajarea inovației și a ideilor proprii, oportunitățile reale de dezvoltare și promovare, programul flexibil, atmosfera relaxată de la lucru și sediul foarte atractiv. Un lucru important pentru aceștia s-a mai dovedit faptul că, prin contribuția adusă de către companie și de către ei, ca angajați, se poate aduce o îmbunătățire a calității vieții altor oameni.
„Up România chiar funcționează ca o familie. Este și motivul pentru care majoritatea angajaților noștri sunt în companie de mai bine de 10 ani, fapt ce i-a ajutat să se cunoască foarte bine între ei și să aibă o colaborare eficientă. La nivel de management facem tot posibilul ca oamenii să se simtă valorizați și să-și păstreze acel spirit de echipă care ne face perfomanți. Ne onorează această certificare, pentru că e o recunoaștere a efortului pe care l-am făcut de-a lungul anilor, anume, acela de a păstra alături de noi oamenii implicați și pasionați de ceea ce fac. Ne bazăm cel mai mult pe transparență și pe încredere în relația cu angajații doi piloni importanți ai loializării.”, a declarat Elena Pap, director general Up România.
Echipa este unul dintre atuurile cele mai puternice ale Up România, iar pentru susținerea ei au fost implementați de-a lungul anilor mai mulți pași: asigurarea unui climat de colaborare, oferirea de cursuri de pregătire periodic, încurajarea inițiativelor angajaților, recompensarea lor printr-un pachet atractiv de beneficii extrasalariale, focus pe comunicarea internă și, nu în ultimul rând, desfășurarea acțiunilor de CSR.