Noua campanie de imagine SKOL a fost lansată pe 4 iulie cu un spot TV care rulează pe principalele 8 stații TV, mixul de promovare media fiind completat de radio, tranzit, digital, OOH și materiale trade, toate execuțiile creative fiind semnate de Lowe.
„Am căutat o viziune puternică, dar care să exprime într-un mod relevant şi onest natura brandului SKOL și promisiunile pe care le face. Am găsit-o în campania propusă de Lowe, care ne-a convins printr-un concept creativ memorabil și a demonstrat că înțelege în profunzime consumatorii SKOL – așa cum au demonstrat-o și etapele de research pe care le-am parcurs pentru a afla direct ce gândesc consumatorii despre noua comunicare. De la gestul inspirat al deschiderii sticlelor și până la sloganul care va intra cu siguranță în limbajul urban, noua comunicare SKOL este proaspătă, onestă și vorbește direct pe limba și în spiritul consumatorilor noștri”, a declarat Paul Markovits, Vicepreşedinte Marketing URBB.
„“X: Păi ori facem treabă, ori o lăsăm pe mâine? Y: Da’ nu mai bine…bem noi o bere?” Cam așa a sunat o bucată de discuție cu iz profund intelectual între noi în timpul pitch-ului. Și de-aici până la Ori bem bere, ori…bem bere nu a mai fost decât un pas și mai multe beri. Uneori se mai întâmplă și în felul ăsta. Ne-a plăcut mult, așa că am zis-o și în pitch. Și cred că am făcut bine. Altfel, poate o zicea altcineva. Cum a prins la noi, o să prindă și la alții pentru că vorbele simple sunt cele mai bune. Mai ales când vin la pachet cu berea preferată – SKOL.”, spune Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Grupul Lowe.
Spotul publicitar aduce în prim plan calitatea SKOL, folosind ca vehicul tactica originală de a deschide sticla de bere pentru că „o bere de calitate se desface cum vrei tu.” Conceptul din spatele campaniei a venit în urma unui intens proces strategic și creativ, susținut puternic de componenta de cercetare.
SKOL este singura bere din segmentul mainstream care are o rețetă cu 100% malț, iar strategia a urmărit poziționarea ca o bere de calitate, dar care poate fi băută fără pretențiile oricărei beri „scumpe”. Traducerea creativă a venit natural: o bere de calitate se desface, se răcește sau se savurează așa cum vrea consumatorul, pentru că lucrurile bune nu suportă amânare. Altfel spus, „ori bem bere, ori bem bere!”
Semnătura campaniei este împrumutată din limbajul uzual al băutorilor de bere și spune fără echivoc că ieșitul la bere este o activitate foarte serioasă, iar orice moment care ar putea să-i împiedice buna desfășurare trebuie depășit. Dacă berea nu se poate desface, trebuie găsită o soluție, dacă nu există pahar, se bea din sticlă, sau dacă tot vrei să bei o bere, mai bine alegi una de calitate, adică un SKOL!
Spotul poate fi vizionat aici: //bit.ly/1VIwuLc.
Echipa de creație Lowe pentru acest proiect, coordonată de Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), este formată din: Copywriters – Andrei Munteanu, Manuela Gogu și Maria Nagy. Art Directors – Victor Oprișan, Dan Costea, Anca Mașek și Tiberiu Moldovan. Echipa de strategie este formată din Bogdan Ioniță și Andreea Lipară. AV – Ilinca Nanoveanu. Din echipa de Client Service Lowe, condusă de Alina Bălan (Client Service Director) fac parte Adriana Tudoran și Bianca Iancu.
Echipa SKOL este formată din Paul Markovits (Marketing VP URBB), Elena Mărăcine (Senior Brand Manager SKOL), Cristina David (Marketing Services Manager) și Denisa Jalba (CMI Analyst).
Casa de producție este Saga Film, regizorul spotului este Răzvan Mărculescu iar Alex Sterian este DoP.
Strategia de media este semnată de echipa United Media, formată din: Manuela Vasiliu – Media Director, Alexandra Vasvari – Senior Media Planner, Roxana Burdeanu – TV Media Planner, Lavinia Buzi – Buying Director, Ionut Militaru – Digital Strategy Director.