Publicis Romania deruleaza in aceasta perioada cea mai noua campanie promotionala si de imagine pentru Germanos, lider pe piata retail-ului de tehnologie. In prezent, Germanos este lider retailer in domeniul mobilelor pe Europa Centrala si de Sud-Est, cu 850 de magazine deschise in 7 tari (Romania, Grecia, Bulgaria, Polonia, Ucraina, Cipru si Macedonia). Noua platforma de comunicare retail a fost lansata la mijlocul lunii septembrie avand ca principal suport de comunicare televiziunea, si isi propune sa evidentieze mai puternic principalele doua valori ale marcii Germanos: expertiza in tehnologia mobila si atitudinea prietenoasa cu care consilierii de vazari Germanos isi intampina Clientii.
Clip businessman
Aceasta campanie este gandita a fi mult mai “prietenoasa”, mai umana, decat precedentele. Prin aceste noi executii Germanos isi consolideaza imaginea de “expert in tehnologia-cu-atingere-umana”. In plus, campania isi propune si alte obiective, mult mai practice. Pentru consumator, Germanos este magazinul cu cea mai mare varietate de mobile, in care fiecare client gaseste mobilul care se potriveste nevoilor sale. Pentru a exemplifica atat varietatea produselor cat si varietatea audientei, au fost produse trei spoturi ancorate in universul a trei grupuri diferite, fiecare fiind relevant pentru Germanos: oamenii de afaceri, adolescentii si familiile.
“Constructia spoturilor a urmarit relatia dintre Germanos (reprezentat prin consilierul de vanzari) si Client, intr-o exprimare reala, fara exagerari sau situatii extreme. Impreuna cu clientul am cazut de accord ca in aceasta etapa a constructiei marcii urmarim sa transmitem direct, prin executii simple, ce inseamna Germanos pentru consumatorul roman: locul unde gaseste, pe langa o varietate mare de mobile, si un personal prietenos care il consiliaza in alegerea telefonului care i se potriveste.” – Radu Luca – Group Account Director Publicis Romania. “Aceasta campanie reprezinta un al doilea din cei cativa pasi pe care intentionam sa-i urmam pentru a construi in mod durabil pozitionarea noastra internationala de “expert prietenos” in mobile. Pana acum, am evoluat de la identitatea “Germanos –one-stop shop pentru mobile” la “Germanos – cea mai buna solutie pentru mobile” a adaugat Paris Kazakias – International Retail Marketing Manager, Germanos.
Intreaga platfroma de comunicare este folosita atat in Romania cat si in intreaga regiune unde Germanos activeaza: Polonia, Ucraina, Cipru, Bulgaria si Macedonia.
{mosloadposition user10}