Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O noua campanie ”NESCAFÉ 3in1” impotriva plictiselii, semnata de McCann Erickson

Campania promoţională dezvoltată de McCann Erickson şi NESCAFÉ 3în1 – „Câştigă cu NESCAFÉ 3în1 şi prietenii tăi” – a fost lansată oficial pe data de 1 martie 2012 şi confirmă, atât prin mesaj, cât şi prin implementare, lupta începută de NESCAFÉ 3în1 încă din anul 2010 împotriva plictiselii.

Promoţia se desfăşoară între 1 martie şi 9 mai 2012 şi pune de data aceasta accentul pe două elemente foarte importante din viaţa oricărui tânăr: prietenia şi distracţia între prieteni.

„NESCAFÉ si-a facut bunul obicei de-a face din fiecare promotie un eveniment. Anul trecut am avut premiul cel mare decis prin vot, anul acesta avem altceva inovativ: participi cu mai multi prieteni, casitgi mai mult”, a spus Alexandru Dumitrescu, Deputy Creative Director, McCann Erickson.

Spotul promoţiei a fost realizat de aceeaşi echipă creativă – McCann Erickson – şi porneşte de la o idee simplă: „distracţia creşte când sunteţi mai mulţi” iar elementul de noutate şi de inedit este asigurat de opţiunea oferită de NESCAFÉ 3în1 de a-ţi creşte şansele de câştig şi suma câştigată dacă participi la promoţie împreună cu prietenii tăi.

Spotul campaniei:

Aşa cum şi-a obişuit deja consumatorii, mecanica promoţiei este una foarte simplă: înregistrând codurile de pe NESCAFÉ 3in1, NESCAFÉ 2in1, NESCAFÉ Frappe pe www.nescafe.ro sau prin sms la 1770, oricine poate câştiga 1000 de ron pe zi dacă se înscrie singur în campanie sau până la 1500 de ron pe zi dacă se înscrie împreună cu prietenii.

Comunicarea campaniei va fi realizată pe TV, print, outdoor, POSM, media digitală, activări în caminele studenţeşti şi în magazine.

Echipa de creație a McCann Erickson care a lucrat la această campanie este formată din: Associate Creative Director: Alexandru Dumitrescu; Group Creative Director: Adriana Pascan; Art Director: Ion Ludosanu; Copywriter: Mara Danilă; Strategic Planner: Raluca Iacob; Group; Account Director: Dana Constantin; Account Manager: Ana Miculescu; Account Executive: Valentina Caluser; Head of AV Production: Tiberiu Munteanu; AV Producer: Alina Tarba

Casa de producție a fost Abis, regizor Shahar Segal, iar de site și Customer Relationship Market (CRM) s-a ocupat agenția MRM Worldwide, parte din grupul McCann Erickson, formată din: Copywriter: Paul Cioc; Art director: Cristi Hancu; Web Developer: Constantin Bunica; Account Executive: Cora Diaconescu; Account Manager:Veronica Oancea.

De asemenea, în dezvoltarea campaniei au fost implicate şi agenţiile Graffiti PR, Syscom şi Zenith Media iar echipa Nestle care a lucrat pentru acest proiect este formată din Ana-Maria Doxan -Business Unit Manager Beverages, Andreea Coman – Brand Manager Beverages, Mihaela Nenciu – Brand Manager Beverages, Gabriela Terchila – Digital Communication Manager.

Bucuresti, 06.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.