Ursuleţul Paddington ajunge în România. Staţia de destinaţie: real,-
Toţi clienţii real,- Hypermarket care fac cumpărături în magazinele reţelei din România, timp de 12 săptămâni, începând cu data de 23 iunie 2011, vor primi puncte bonus pe baza cărora vor putea achiziţiona ursuleţi de pluş Paddington şi produse asociate, la preţuri promoţionale.
Pentru fiecare 40 de RON cheltuiţi la real,-, clienţii vor primi câte un autocolant cu un punct bonus. La acumularea a 10 puncte pe cardul bonus special primit de la casa de marcat, clienţii vor beneficia de preţuri speciale, cu reduceri de până la 90%, la cumpărarea de produse Paddington (ursuleţi de pluş, ghiozdane, căni, pungi de cadouri, troller-e etc.). Punctele bonus pot fi colectate din magazine până la data de 14 septembrie inclusiv, iar cardul bonus poate fi folosit până pe 21 septembrie 2011 inclusiv.
Regulamentul campaniei este disponibil gratuit oricărui solicitant la Biroul de Informaţii pentru Clienţi şi pe site-ul companiei www.real.ro.
Ursuleţul Paddington este un personaj celebru al literaturii pentru copii din secolul XX. El s-a născut în octombrie 1958, din pana scriitorului britanic Michael Bond; înfăţişarea sa îndrăgită de copii este opera ilustratoarei Peggy Fortnum. Ursuleţul imigrant, provenit din Peru, a fost găsit pe peronul gării londoneze Paddington (de unde îi provine şi numele mai puţin obişnuit) de către Dl. şi D-na. Brown, devenind repede un membru al familiei Brown. Numit de acum Paddington Brown, el este un ursuleţ jovial şi politicos, cu o pălărie veche, haina şi valiza ponosite, a cărui pasiune pentru sandwich-urile cu marmeladă este întrecută doar de capacitatea sa irepetabilă de a intra în tot felul de belele. Chiar şi aşa, el este cunoscut pentru perseverenţa cu care încearcă tot timpul, din greu, să îndrepte lucrurile.
Cărţile care îl au drept protagonist pe ursuleţul Paddington au fost traduse în peste 40 de limbi ale lumii şi au fost vândute în mai mult de 35 de milioane de exemplare. Paddington acoperă 265 de licenţe diferite, pentru câteva mii de produse, comercializate atât în ţara de origine – Marea Britanie – cât şi în restul, Europei şi în SUA, Asia de Sud-Est, Australia şi Africa de Sud.