Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O nouă campanie de comunicare „Relaxează-ți simțurile și câștigă cu Activia”

Relaxeaza-ti simturile cu Activia

Brandul Activia invită consumatorii să își relaxeze simțurile și să câștige premii și experiențe de neuitat în cadrul campaniei integrate de comunicare lansate în această vară, marele premiu fiind o excursie la Blue Lagoon, în Islanda. Campania se desfășoară în perioada 5 iunie – 27 august și are la bază o promoție națională cu premii. Scopul principal al campaniei este susținerea unui stil de viață sănătos, cu o alimentație echilibrată și gustări hrănitoare.

Ca în fiecare an, brandul lansează și două noi sortimente de iaurt, poziționate ca gustări de vară hrănitoare care contribuie la menținerea sănătății digestive pe termen lung* și reprezintă o bună sursă de hidratare în zilele călduroase.

Relaxeaza-ti simturile cu Activia

,,Pentru a sărbători împreună zilele de vară, am pregătit o nouă colecție de iaurturi de băut cu Bifidus Actiregularis, Activia de băut Acai-Fructul Pasiunii și Activia de băut Lămâie-Rodie, care pot fi consumate oriunde, indiferent dacă ești la plajă sau iei o pauză la birou.” declară Lavinia Barbu, Brand Manager Activia.

Campania „Relaxează-ți simțurile, câștigă cu Activia” este susținută prin spot TV, componente de digital, activări in-store, BTL și un mix de acțiuni de relații publice.

Endorserii campaniei sunt Cori Grămescu – coach de lifestyle și nutriție și Cristian Mărgărit – consultant în sport și nutriție.

În cadrul promoției naționale, consumatorii sunt invitați să încerce orice iaurt Activia de băut, să intre pe www.activia.ro și să înscrie codul bonului fiscal care face dovada achiziționării a cel puțin unui produs Activia de băut. Zilnic pot câștiga o apă termală mineralizată, săptămânal, o brățară smart sau marele premiu, un sejur relaxant pentru două persoane la Blue Lagoon, Islanda. Promoția este valabilă până la data de 27.08.2017.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:
Din partea Danone: Lavinia Barbu – Brand Manager Activia, Laura Bîrsan – Activia Brand Trainee, Luiza Toma – External Communication Manager
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Senior Account Executive, Larisa Minune – Account Assistant
Digital – Andreea Bozoi, Responsabil Digital Danone România
Din partea Geometry Global: Adriana Staicu – Account Director, Andreea Boldeiu – Account Manager, Andreea Apostoliu – Strategic Planner, Dan Costea – Senior Art Director, Maria Nagy – Senior Copywriter, Dorina Sandu – DTP
Din partea agenției de media (MEC România): Gabriel Barbu – Account Manager, Amelia Roset – Strategic Media Planner, Cristina Cartas – Senior Interaction Planner

*Activia conține calciu care contribuie la funcționarea normală a enzimelor digestive.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.