Business Standard publica pe www.standard.ro o noua analiza Focus +, pe baza recentelor rezultate ale Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI).
Noua analiza FOCUS+ isi propune sa explice metodologia folosita, diferentele majore fata de instrumentele citate si folosite pana acum in masurarea performantelor site-urilor romanesti si sa ofere primele date relevante legate de profilul audientei si traficul generat de principalii jucatori de pe piata online din Romania. Analiza prelucreaza datele de trafic si audienta rezultate din studiul realizat de SATI si compania germana Spring Gmbh in perioada octombrie 2007 – februarie 2008 si datele de audienta pentru presa scrisa – ianuarie 2008;
Cititorii FOCUS+ vor afla care este profilul socio- demografic al utilizatorilor de internet din Romania, ce fel de informatii cauta pe internet sau care este scopul si frecventa utilizarii internetului. De asemenea, vor gasi aici topuri cu cele mai importante site-uri in functie de categorie, target sau trafic.
Totodata Focus+ analizeaza performatele brandurilor media care se difuzeaza, simultan, pe suport tiparit sau electronic. Cei interesati vor putea afla cat din profilul audientei unui produs print se regaseste pe internet si care sunt diferentele intre profilul demografic oferit de SATI si cel care rezulta din SNA intr-un studiu de caz realizat de oamenii de research Business Standard.
Aflat la cea de-a doua analiza FOCUS+ dedicata consumului de internet din Romania, Business Standard vine astfel in intampinarea nevoilor industriei de new media si advertising, dar si celor interesati de intelegerea mecanismelor si utilitatii studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI).
Business Standard va continua sa publice o serie de analize periodice pe baza masuratorilor SATI, analize care vor fi gazduite in sectiunea FOCUS + de pe site-ul www.standard.ro.
{mosloadposition user10}