Shopul digital de creaţie Kaleidoscope devine agenţia de online a grupului BBDO România. Rolul agenţiei va fi acela de a extinde şi a completa în felul acesta zona de expertiză oferită de BBDO România clienţilor săi.
Noua agenţie a grupului BBDO oferă servicii integrate de strategie şi planning, creaţie, design şi implementare, content management, Search Marketing / SEO, PPC.
Kaleidoscope este condusă de Cristian Pantazi, responsabil şi de workul creativ al agenţiei, şi are o echipă formată din specialişti cu experienţă relevantă în domeniul comunicării clasice şi online (între 5 şi 10 ani de lucru în domeniu).
Agenţia este motivată de ambiţia de a crea idei interactive şi relevante pentru consumatori, idei care să aibă un impact semnificativ asupra modului în care aceştia percep şi se raportează la branduri. Kaleidoscope iese din tiparul agenţiilor online clasice propunând o abordare nouă a comunicării online, în care creativitatea şi inovaţia sunt elementele cheie.
Mai multe detalii se pot găsi pe site-ul agenţiei: //www.kaleidoscope.ro
“Kaleidoscope s-a născut din dorinţa de a crea campanii şi proiecte creative şi eficiente pentru clienţi, dar şi pentru că orice brand are o poveste de spus, care poate fi transpusă în mediul online într-un mod relevant şi singular. Nu mai este suficient să fii prezent <
“Alăturarea Kaleidoscope grupului BBDO a fost o decizie strategică. O acţiune firească în contextul în care urmărim să completăm zona de expertiză a grupului cu servicii creative guvernate de acelaşi respect pentru eficienţă şi work impecabil. Deşi o agenţie tânără, Kaleidoscope împărtăşeşte spiritul cultivat de BBDO în toţi aceşti ani: multă creativitate, multă viziune, multă muncă şi foarte, foarte multă pasiune. Iată reţeta succesului!”, declară Nora Marcovici, CEO BBDO Group România.
Kaleidoscope este prezentă pe piaţă din 2009 şi se poate mândri cu portofoliul său de clienţi format din jucători de top:Philips, Dacia, Nestle, , sau Romtelecom.
{mosloadposition user9}