La începutul noului sezon al celei mai iubite și urmărite competiții de fotbal, Mastercard, sponsor oficial al UEFA Champions League, demonstrează puterea unificatoare a fotbalului prin publicarea unei amintiri de neprețuit.
Pe 26 mai 2018, pentru a arăta puterea fotbalului de a aduce oamenii împreună, Mastercard a organizat o proiecție-surpriză a marii finale UEFA Champions League. În premieră pentru România, Finala UEFA Champions League a putut fi urmărită într-o locație neconvențională, în unul dintre cele mai tranzitate locuri din București: Gara de Nord.
Aflați în aglomerația Gării de Nord, chiar atunci când credeau că vor pierde un moment mult așteptat, zeci de oameni au fost surprinși să afle că Finala UEFA Champions League poate fi urmărită chiar pe ecranul de proiecție tras de o locomotivă. Spontaneitatea evenimentului, cât și surpriza pe care o puteam citi pe fețele celor care s-au bucurat de emoția fiecărei clipe, demonstrează încă o dată puterea unificatoare a fotbalului și modul în care acesta reușește de fiecare dată să transforme un moment obișnuit în unul de neprețuit. Proiecția de la Gara de Nord a închis cercul evenimentelor organizate cu ocazia marii finale, alăturându-se celui din București, aflat la Parlament, dar și celui desfășurat în cadrul amfiteatrului din Iulius Mall, Cluj-Napoca.
“Într-o lume în care fotbalul reușește de fiecare dată să unească milioane de inimi din toate colțurile lumii într-un singur ritm, trăind aceleși emoții, ne-am pus întrebarea firească: Ce superputeri mai poate avea acest sport îndrăgit? Iar răspunsul a venit la fel de firesc: de la puterea de a ne transforma din străini în prieteni, la puterea de a da startul unei discuții între generații și de a transforma un moment obișnuit într-unul de neuitat. Ne bucurăm că Mastercard, sponsor oficial al UEFA Champions League, a putut oferi o proiecție specială a Finalei tuturor celor care tranzitau Gara de Nord din București, arătându-le astfel cum fotbalul are puterea de a aduce oamenii împreună și de a începe ceva de neprețuit.”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager Mastercard România.
Acum, aflat la începutul unui nou sezon al UEFA Champions League, Mastercard continuă parteneriatul tradițional început acum mai bine de 20 de ani și dă startul unei noi serii de surprize de neprețuit.
Video-ul poate fi urmărit integral aici: