Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O data la 2 zile, un manager din Romania decide sa externalizeze cautarea partenerului potrivit

catre Umbrella for Two

Dorinta de a nu amesteca afacerile cu viata personală, concentrarea prioritară pe carieră si restrangerea cercului social după o anumită vârstă sunt principalele motive pentru care tot mai multi angajati din corporatii de top, antreprenori si persoane cu profesii liberale apelează la profesionisti pentru a-si găsi partenerul de viată potrivit.

Specialist, middle sau top management, antreprenor. 2000-4000 euro venit mediu lunar. Studii universitare si post-universitare. Persoane single (58%) si divortate (41%). Persoane mature, cu o viată profesională activă, care vor să construiască o relatie pe termen lung cu partenerul potrivit. 

Asa arată, în România, profilul clientului unei agentii de matchmaking specializate pe zona business.

«După 2 ani de la înfiintarea primei agentii de matchmaking în România, piata locală a devenit mai dinamică. Numărul clientilor noi care apelează la serviciile noastre are un ritm de crestere similar celui din Statele Unite si Canada, unde agentii specializate există încă din anii 60», spune Oana Totora, Personal Matchmaker si fondator Umbrella for Two.

Conform unui studiu realizat de Matchmaking Institute pe un numar de 90 de agentii din SUA si Canada, 55% dintre acestea au între 1 si 9 clienti noi lunar, iar 21% dintre agentiile americane îsi adaugă în portofoliu între 10 si 24 de clienti în fiecare lună. În acelasi interval, în România, o agentie de matchmaking poate câstiga între 10 si 24 de clienti noi (sursa: Umbrella for Two).

Ponderea bărbatilor si femeilor în rândul clientilor este asemănătoare în SUA (40% bărbati, 60% femei) cu cea din România (35% bărbati, 65% femei).

“Femeile sunt mai deschise să exploreze si să experimenteze într-un context de ghidare externă. Sunt proactive, dau usor curs initiativelor propuse de cei din jurul lor. Participă la evenimente mondene, caritabile, de socializare. Această tendintă se poate observa si în alte zone, pecum participarea la workshop-uri”, explică Oana Totora ponderea mai mare a femeilor care apelează la acest tip de servicii.

Diferentele sunt mari atunci când este vorba de pretul serviciilor. Majoritatea americanilor plătesc cel putin 3000 $ pe an ca valoare a serviciilor de matchmaking, în timp ce în România pretul nu depăseste 800 de euro pentru un abonament anual.

„Vorbim despre o piată care intră în al treilea an de activitate pe acest tip de solutii oferite profesionist. Cred că peste câtiva ani vom discuta despre un cost cu cel putin 50% mai mare si o dinamică si specializare mult mai puternică a afacerilor în acest domeniu, având în vedere potentialul pietei”, consideră Oana Totora, managerul Umbrella for Two.

În România sunt aproape 630.000 de oameni necăsătoriţi cu vârste între 18 şi 65 de ani in mediul urban incadrati în categoria celor cu venituri peste medie. În Bucureşti, numarul acestora este de aproape 180.000 si continuă să crească.

Serviciile de matchmaking încep cu un interviu initial de cunoastere, prezentarea video, asistentă în realizarea profilului persoanei potrivite si, ulterior, un numar de recomandari garantate ai potentialilor parteneri si suport în realizarea primei întâlniri.

Partenerii pot fi dintre clientii activi ai agentiei sau, adesea, matchmakerul face heart hunting pentru a găsi profilul de partener dorit.

“Procesul de hunting poate fi unul de lungă durată. Exigentele foarte mari sau criteriile restrictive fac dificilă identificarea unui profil potrivit. Însă de regulă, după ce un client acceptă o întâlnire cu o persoană recomandată de noi, în peste 80% din cazuri va spune după prima întâlnire dacă persoana este sau nu un potential partener de viată”, explică Oana Totora. “După a treia întâlnire, avem premisele unei relatii care să functioneze cu success, fie că ambii parteneri au fost clienti ai agentiei sau am făcut heart hunting pentru a găsi partenerul potrivit”.

Despre matchmaking & heart hunting

Agentiile de matchmaking si heart hunting pun accentul pe construirea unei relatii personale cu fiecare client si pe o bună cunoastere în timp a acestora. O agentie de matchmaking garantează confidentialitatea si un număr minim de profile compatibile recomandate, iar accesul în baza de date a agentiei este permis doar Consultantilor săi, ei fiind cei care selectează si propun lista de recomandări de potentiali parteneri. In plus agentia de matchmaking îsi ghidează clientii prin coaching relational si oferă feedback, astfel încât acestia să construiască relatii de cuplu sănătoase, pe termen lung.

Conceptul de agentie de matchmaking a apărut în anii 60, în Statele Unite ale Americii, si anii 80 in Europa. În România, prima agentie de matchmaking a devenit activă în 2010, odată cu înfiintarea Umbrella for Two.

Despre Umbrella for Two

Umbrella for Two este prima agenţie de matchmaking din România dedicată celor care provin din mediul corporate şi al profesiilor liberale. Agenţia a preluat principiile de head-hunting din recrutarea profesională şi le aplică în aria sentimentală, în scopul facilitării de relaţii pe termen lung.

Bucuresti, 29.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.