Rogalski Damaschin Public Relations este prima agenție de relații publice din România care obține locul 2 la nivel mondial pentru o campanie de comunicare în cadrul Global SABRE Awards. Distincția a fost oferită la Washington, în cadrul galei PRovoke19, pentru proiectul “Protejează-i aripile”, dezvoltat de agenție împreună cu divizia sa de PA Good Affairs, pentru compania MSD România.
“Protejează-i aripile”, o campanie ce conștientizare despre rolul testării HPV și de creștere a gradului de informare cu privire la metodele de prevenție a bolilor provocate de infecția cu acest virus, a fost selectată inițial de juriul Global SABRE Awards printre cele mai remarcabile 40 de campanii de comunicare din lume.
“Câștigătorii de anul acesta reflectă diversitatea industriei de relații publice – atât proiecte care au rezolvat probleme de sănătate publică sau management al reputației, dar și campanii de marketing tradițional, cât mai ales faptul că standardele de lucru ale acestei industrii sunt foarte ridicate în întreaga lume. Pentru că inovația și creativitatea în acest domeniu pot genera rezultate remarcabile indiferent de țara de proveniență”, a declarat Paul Holmes, președintele juriului SABRE Awards.
Distincția istorică acordată cu această ocazie agenției Rogalski Damaschin Public Relations completează o serie de alte recunoșteri la nivel internațional și național: în luna mai a acestui an, juriul Sabre Awards EMEA a premiat campania “Protejează-i aripile” atât cu Golden SABRE în categoria Public Affairs, cât și cu un Platinum SABRE – Best in Show, fiind considerată cea mai valoroasă dintre toate campaniile câștigătoare din regiunea Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA).
În plus, în 2018, proiectul a fost premiat la Romanian PR Award la categoriile Public Affairs, Media Relations și Best Use of PR Measurement & Evaluation, fiind al doilea cel mai premiat proiect de educație în domeniul sănătății publice implementat de echipa Rogalski Damaschin PR, dar și cea mai premiată campanie din istoria de peste 10 ani a agenției.
“Este cea mai valoroasă recunoaștere a creativității și umanității pe care le manifestă în fiecare zi colegii, clienții și partenerii noștri. Această distincție – cea mai înaltă acordată vreodată unei agenții de PR din România – este dedicată celor peste 50 de oameni care au înțeles semnificația acestei campanii și și-au asumat responsabilitatea de a contribui cu experiențe și cunoștințe variate, dar și cu foarte multă emoție, la modelarea unei atitudini în beneficiul prevenției bolilor cauzate de HPV”, a declarat Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski Damaschin Public Relations.