MullenLowe a asigurat BTL-ul: zeci de ore de montaj, sute de leduri, peste 100 mp de proiecții interactive
Pentru a descoperi de ce „Fericirea începe în burtică”, Nutricia, Medic One și MullenLowe au invitat medicii de familie şi medicii pediatri într-o călătorie fantastică, cu ajutorul unei butaforii ce a reconstituit traseul laptelui în tubul digestiv al sugarului. Evenimentul a fost organizat cu ocazia lansării unui produs revoluţionar Milupa.
„Susţinem alăptarea sugarilor cât mai mult timp posibil, laptele matern fiind alimentul ideal pentru sugar. În situaţiile în care mamele nu au posibilitatea să alăpteze, noua generaţie de nutriţie oferită de Milupa reprezintă o soluţie alternativă care contribuie la starea de bine a sugarului. Cu o experienţă vastă în comunicarea medicală și în BTL, agenţiile Medic One și MullenLowe ne-au ajutat prin acest eveniment să lansăm cea mai mare inovaţie a brandului Milupa, singura formulă parţial fermentată din România”, spune, Francisc Kiss, Director General Nutricia.
„Misiunea noastră a fost să transmitem beneficiile noului produs Milupa într-un mod cât mai creativ și memorabil specialiştilor din domeniul sănătăţii, un public foarte expus la o diversitate de mesaje privind un subiect crucial – nutriția bebelușilor. Modul în care invitații au răspuns la surprizele pregătite, precum și feedback-ul de după eveniment, ne-au confirmat faptul că am ridicat ștacheta foarte sus și faptul că noul produs a fost lansat cu mare succes în rândul medicilor de familie şi pediatri”, afirmă Oana Cociașu, Managing Partner, Medic One.
Încă de la intrarea în locație, medicii au fost invitați să se îmbarce într-o călătorie fantastică prin tubul digestiv al sugarului, scenografia, animația și proiecțiile interactive din sală contribuind din plin la transmiterea atributelor principale ale noului produs.
„La succesul evenimentului au contribuit peste 30 de ore de montaj şi probe, proiecţii interactive pe o suprafaţă totală de peste 150 de metri pătrați, peste 250 de leduri şi lista poate continua. Ne-am dorit să le oferim celor prezenţi o experienţă inedită, astfel că am condimentat traseul propus invitaților cu efecte vizuale, construcţii speciale şi momente artistice adaptate conceptului”, adaugă Oana Popescu, BTL Manager, MullenLowe.
Gazda evenimentului a fost un tătic celebru – Pavel Bartoș, care i-a invitat pe rând pe liderii de opinie prezenți la evenimentul de lansare, renumiți profesori, doctori români și din străinătate, să vorbească despre importanța primelor 1000 de zile în sănătatea digestivă a bebelușilor.
Echipa Nutricia implicată în eveniment a fost formată din Francisc Kiss (Director General), Anca Romila (Director Marketing), dr. Luiza Grecu (Director Medical), Alina Capruciu (Brand Manager, Milupa), Anda Petru (Medical Marketing Manager).
Medic One a fost reprezentată de dr. Oana Cociaşu (Managing Partner) şi Ioana Vulcan (Account Manager), iar echipa MullenLowe le-a inclus pe Oana Popescu (BTL Manager) și Mihaela Rotariu (Senior BTL Executive).
Despre Medic One
Medic One a fost înfiinţată în 1999 de Oana Cociaşu, Veronica Savanciuc şi alți parteneri, fiind prima agenţie full service specializată în marketing şi comunicare medicală din România. Medic One asigură servicii de consultanță, strategie, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare medicală în offline şi online. Campaniile și proiectele agenției sunt multipremiate național și internațional, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro și Cristal Festival. Printre clienţii agenţiei se numără companii precum: Angelini, Astra Zeneca, Bayer, Berlin Chemie, Pfizer, MSD, Sanofi, Roche, Zentiva, Fundația Renașterea, Crucea Roșie. Medic One este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, MullenLowe, BPN, Golin și Profero. Pentru mai multe informații, vizitați www.medicone.ro.
Despre MullenLowe
Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativității.
În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), BPN (media) și MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).
Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com, pagina de facebook MullenLowe Romania şi cea de YouTube, https://www.youtube.com/user/LoweRomania.
Despre Nutricia România
Nutricia România are o istorie de 10 ani pe piaţa românească şi face parte divizia companiei Danone specializată în nutriţia copiilor.
Prioritatea Nutricia este susţinerea unei alimentaţii corecte în primele 1000 de zile pentru mame şi bebeluşi – o perioadă crucială pentru a pune bazele unei condiţii sănătoase pe tot parcursul vieţii. Împreună cu partenerii săi, Nutricia a susţinut întotdeauna importanţa alăptării şi a nutriţiei pentru bebeluşi şi copii. Compania se concentrează pe dezvoltarea de produse în funcţie de nevoile consumatorilor şi tipurile de consumatori, produse ce se bazează pe cercetări ştiinţifice constante şi pe caracteristici nutriţionale locale. Principale mărci comercializate local sunt Milupa şi Aptamil.
Pentru mai multe informații, vizitați www.nutricia.ro şi www.milupa.ro.